Основні рецензенти

Білоцерківець Володимир Вікторович - Український державний університет науки та технологій

Герасименко Анжеліка Григорівна - Київський національний торговельно-економічний університет

Завгородня Олена Олександрівна - Український державний університет науки та технологій

Литвиненко Наталія Іванівна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Тарасевич Віктор Миколайович - Український державний університет науки та технологій

Пилипенко Ганна Миколаївна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Ходжаян Аліна Олександрівна - Київський національний університет ім. Т.Г. Шевченка

Прушківський Володимир Генадійович - Національний університет «Запорізька політехніка»

Задоя Анатолій Олександрович - Дніпропетровський університет імені Альфреда Нобеля

Прушківська Емілія Василівна - Національний університет «Запорізька політехніка»

Мушникова Світлана Анатоліївна - Український державний університет науки та технологій

Пилипенко Юрій Іванович - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Смєсова Вікторія Леонідівна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Безугла Людмила Сергіївна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Амоша Олександр Іванович - Інститут економіки промисловості Національної академії наук України

Булєєв Іван Петрович - Інститут економіки промисловості Національної академії наук України

Залознова Юлія Станіславівна - Інститут економіки промисловості Національної академії наук України

Ареф’єва Олена Володимирівна - Національний авіаційний університет

Прохорова Вікторія Володимирівна - Українська інженерно-педагогічна академія

Вагонова Олександра Григорівна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Єрмошкіна Олена Вячеславівна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Макурін Андрій Андрійович - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Пашкевич Марина Сергіївна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Усатенко Ольга Володимирівна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Лазебник Лариса Леонідівна - Університет державної фіскальної служби України

Чуріканова Олена Юріївна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Бардась Артем Володимирович - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Бойченко Микола Вікторович - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Іванова Марина Іллівна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Трифонова Олена Василівна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Швець Василь Якович - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Красовська Олена Юріївна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Касян Сергій Якович - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Метеленко Наталія Георгіївна - Запорізька державна інженерна академія

Петруня Юрій Євгенович - Університет митної справи та фінансів


ВипускиРубрикиАвториКлючові слова

Стаття

Випуск:2024 №3 (87)
Рубрика:Маркетинг
УДК:030
DOI:https://doi.org/10.33271/ebdut/87.101
Мова статті:Англійська
Сторінки:101-105
Заголовок:Роль інтернет-маркетингу в розвитку бізнесу: практичний кейс застосування технологій інтернет-магазину
Автор:Мшвідобадзе Т. І., Горійський державний університет (Грузія)
Анотація:Методологія дослідження. Результати дослідження ролі Інтернет-маркетингу в розвитку торгівельного бізнесу базуються на використанні вторинних даних, отриманих із різних джерел, включаючи наукові статті з даної проблематики, веб-сайти, монографії та бізнес-новини. Під час дослідження використовувались методи аналізу й синтезу – для виокремлення найбільш впливових цифрових технологій, що можуть сприяти успішному розвитку Інтернет-магазину; методологія кейс-стаді – при формуванні прикладу реалізації графічного інтерфейсу Інтернет-магазину на основі технології Bootstrap Результати. Інтернет-маркетинг та електронні послуги вважаються останніми напрямками досліджень, які мають стратегічне значення для підприємств, які спрямували свої зусилля на електронний ринок. Дослідження показали, що поведінка споживачів в Інтернеті відрізняється від поведінки споживачів на традиційному ринку. У цій статті представлено теоретичний огляд ролі Інтернет-маркетингу для розвитку бізнесу та показано практичний приклад створення інтернет-магазину з графічним інтерфейсом користувача. Інтернет пропонує організації широкі можливості для ефективного та практичного розвитку бізнесу, тому автори розглянули найкращі способи створення інтернет-маркетингу для ведення успішного бізнесу. Новизна. Продемонстровано напрями інтеграції Інтернет-маркетингу та бізнесу, що створює підґрунтя для досягнення компанією своїх стратегічних цілей. Представлено концепцію графічного інтерфейсу для Інтернет-магазину, що пропонує споживачам спеціалізовану комп’ютерну техніку. Визначено технології та продемонстровано специфіку їхнього впровадження в Інтернет-магазині. Практична цінність: У цій статті розглядаються можливості Bootstrap для електронної комерції, досліджуються його функції, переваги та найкращі практики, щоб допомогти компаніям створювати захоплюючі онлайн-магазини, які забезпечують виняткову взаємодію з користувачами. У світі електронної комерції, що швидко розвивається, наявність візуально привабливого та зручного для користувачів онлайн-магазину має вирішальне значення для залучення клієнтів і стимулювання продажів. 
Ключові слова:Інтернет-маркетинг, Інформаційна система, Програмування, Інформаційні технології, Інтернет-магазин
Файл статті:EV20243_101-105.pdf
Література:
  • 1. Kemp, S. (2020). Global Digital 2020: Global Digital Overview. DataReportal, 20 January 2020. p. 68. https://datareportal.com/reports/digital-2020-glob-al-digital-overview.
  • 2. Measuring digital development The ICT Development Index 2023. International Telecommunication Union Development Sector, pp. 78-80. https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/igo/
  • 3. Olbrich, R. and Schultz, C. (2008). Search engine marketing and click fraud. Research Paper No.5. FernUniversität, Hagen. Retrieved from www.fernunihagen.de/MARKETING/material/downloads/no5_web.pdf, 72.
  • 4. Atshaya, S. & Rungta, S. (2016). Digital Marketing vs. Internet Marketing: A Detailed Study. International Journal of Novel Research in Marketing Management and Economics 3(1), pp. 29-33.
  • 5. Haug, A. (2012) The Implementation of Enterprise Content Management Systems in SMEs. Journal of Enterprise Information Management, 25, pp. 349-372. http://dx.doi.org/10.1108/17410391211245838.
  • 6. Håkon Wium Lie, & Janne Saarela (2009). Multipurpose Web publishing using HTML, XML, and CSS.
  • 7. W. Computer (2016). Responsive Web Design With Bootstrap.Vol. 5, №. 4, p. 274.
  • 8. Peterson, R.A., Balasubramanian S., & B.J.J.A.M. (2007). Bronnenberg, Exploring the implications of the internet for consumer marketing, Journal of the Academy of Marketing Science, pp.43-47.

Адреса редакції:

Кафедра економічної теорії та міжнарожних економічних відносин, НТУ «Дніпровська політехніка», проспект Яворницького, 19, м. Дніпро, Україна, 49005.

 

Телефони для довідок: +380 (56) 47-15-66, +380 (97) 115-75-45 – провідний редактор Черченко Ніна Альбертівна.

 

 E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Nike
Air Force 1

Головний редактор журналу

Пилипенко Г. М., доктор економічних наук, професор кафедри туризму та економіки підприємства НТУ «Дніпровська політехніка»


Заступники головного редактора:

Вагонова О. Г., доктор економічних наук, завідувач кафедри прикладної економіки, підприємництва та публічного управління НТУ «Дніпровська політехніка»

Амоша О. І., академік НАН України, доктор економічних наук, почесний директор Інституту економіки промисловості Національної академії наук України



Голова редакційної ради

Швець В. Я., доктор економічних наук, завідувач кафедри менеджменту НТУ «Дніпровська політехніка»


Члени редакційної колегії:

Бардась А.В., д. е. н.; Безугла Л.С., д. е. н.; Бєлобородова М.В., к. е. н.; Бондаренко Л.А., к.е.н.; Бойченко М.В., д. е. н.; Булєєв І.П., д. е. н.; Герасименко А.Г., д. е. н.; Герасименко Т.В., к. геол. н.; Григоренко І.В., к. е. н., Добрянська Н.А., д. е. н.; Єрмошкіна О.В., д. е. н.; Залознова Ю.С., член-кореспондент НАН України, д. е. н.; Іванова М.І., д. е. н.; Касян С.Я., к. е. н.; Корнєєв В.В., д. е. н.; Красовська О.Ю., д. е. н.; Литвиненко Н.І., д. е. н.; Макурін А.А., д. е. н.; Павлова В.А., д. е. н.; Пашкевич М.С., д. е. н.; Пилипенко Ю.І., д. е. н.; Прушківська Е.В., д. е. н.; Славкова А. А., к. е. н.; Смєсова В.Л., д. е. н.; Терещенко Е.Ю., к. т. н.; Трифонова О.В., д. е. н.; Усатенко О.В., д. е. н.; Шинкаренко Н.В., к. е. н; Чуріканова О.В., д. е. н.; Якименко-Терещенко Н.В., д. е. н.


Закордонні члени редакційної колегії:

Даріюш С. (Університет AGH, м. Краків, Польща), Кошебаєва Г.К. (Карагандинський державний університет, м. Караганда, Казахстан), Росак-Широцка Й. (Ченстоховський технологічний університет, м. Ченстохова, Польща), Січінава А. (Грузинський технічний університет, м. Тбілісі, Грузія), Тарас В. (Університет Північної Кароліни, м. Грінсборо, США, Юревічейне Д. (Вільнюський технічний університет Гедімінаса, м .Вільнюс, Литва).


Провідний редактор Черченко Н. А.

Літературний редактор Ісакова М. Л.

Технічний редактор Літвінов Ю.І.

Nike WMNS Air Force 1 Shadow White/Hydrogen Blue-Purple