ВипускиРубрикиАвториКлючові слова

Стаття

Випуск:2019 №4 (68)
Рубрика:Менеджмент
УДК:656:004.738.5] (477)
DOI:https://doi.org/10.33271/ev/68.155
Мова статті:Українська
Сторінки:155-163
Заголовок:Менеджмент комунікацій в інтернет середовищі для просування логістичного бізнесу
Автори:Колосок В. М., ДВНЗ «Приазовський державний технічний університет»,
Лазаревська Ю. А., ДВНЗ «Донецький національний технічний університет»
Анотація:У статті розглядається питання про сучасний розвиток Інтернету як найбільш популярного середовища для активної комунікації людей, об’єднаних в соціальні групи за певними ознаками. Широкий розвиток Інтернету та технологій породив нові форми комунікації, які знаходять все більшу популярність в сучасному світі. Саме тому зараз відбувається активний пошук нових джерел підвищення ефективності компаній за допомогою Інтернету, тому логістичному бізнесу необхідно впроваджувати нові інструменти комунікації з метою забезпечення ефективної взаємодії з клієнтами і партнерами компанії. Аналіз досліджень показав, що комунікації в Інтернеті розглядаються як маркетинговий інструмент, проте не виявлено можливості його впливу на логістичний бізнес. Інтернет сьогодні надає логістичному бізнесу багато інструментів для комунікації з клієнтами, серед яких є сайти, соціальні мережі, месенджери, чат-боти і додатки для мобільних пристроїв. У статті проведено аналіз інструментів комунікації в Інтернет середовищі, які є найбільш популярними серед поштових логістичних компаній України. Окремо розглянуто кожен із інструментів комунікації з клієнтами. Велику увагу приділено розгляду соціальних мереж як сучасному інструменту комунікації в Інтернет середовищі. У статті проаналізовано основні визначення соціальних мереж, виявлено причини їх популярності для просування логістичного бізнесу, а також розглянуто стратегії для просування компаній в соціальних мережах. Поряд з цим авторами розглянуто популярні месенджери та особливості комунікації за їх допомогою. Приділено увагу роботі чат-ботів та додатків для мобільних пристроїв. Після виявлення найбільш поширених інструментів комунікації з клієнтами в Інтернеті проведено аналіз можливостей функціоналу, який вони надають для роботи операторам поштової логістики. На основі проведеного аналізу представлено висновок по кожному інструменту комунікації. На основі викладеного матеріалу виявлені вимоги до співробітників, які займатимуться просуванням компанії з використанням різних Інтернет інструментів. А також визначені способи оцінки ефективності комунікацій в Інтернеті, які представлені пропонованими інструментами. 
Ключові слова:Логістичний бізнес, Інтернет, Комунікації, Комунікаційний процес, Ефективність комунікацій, Соціальні мережі, Чат-боти, Месенджери, Мобільні додатки
Файл статті:EV20194_155-163.pdf
Література:
  • 1. Baykov, V.D. (2000). Internet-poisk informatsii i prodvizhenie saytov. Sankt Peterburg: BVKh-Sankt-Peterburh .
  • 2. Vertaym, K., & Fenvik, Ya. (2010). Tsyfrovoy marketing. Kak uvelichit prodazhi s pomoshchyu sotsialnykh setey, blohov, viki-resursov, mobilnykh telefonov i drugikh sovremennykh tekhnolohiy (Digi Marketing The Essential Guideto New media & Digital Marketing). Moskva: Alpina Pablisher, Yurait.
  • 3. Lytovchenko, I.L., & Pylypchuk, V.P. (2008). Internet-marketynh. Kyiv: Tsentr navchalnoi literatury.
  • 4. Illiashenko, S.M. (2011). Suchasni tendentsii zastosuvannia Internet-tekhnolohiy u marketynhu. Marketynh i menedzhment innovatsiy, 4(2), 64-74. Retrieved from http://nbuv.gov.ua/j- pdf/Mimi_2011_4(2) .
  • 5. Illiashenko, N.S. (2012). SEO-optymizatsiia yak suchasnyy instrument internet-marketynhu. Marketynh i menedzhment innovatsiy, 3, 63-74.
  • 6. Mozhova, V.H. (2013). Instrumenty Internet- marketynhu ta yikh perevahy dlia suchasnykh ukrainskykh pidpryiemstv. Efektyvna ekonomika,, 10, 79-86.
  • 7. Illiashenko, S.M., & Shypulina, Yu.S. (2014). Zastosuvannia marketynhovykh Internet-tekhnolohiy dlia formuvannia imidzhu orhanizatsii. Lviv: Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky .
  • 8. Statystyka internet-audytoriy Ukrayiny i vykorystovuvanykh prystroyiv. Retrieved from https://seoukraine.com.ua/statistika-internet-auditorii-ukrainy-i-ispolzuemyh-ustroystv/ .
  • 9. Top-25 sajtov Uaneta. Retrieved from https://ain.ua/2019/08/07/top-25-sajtov-uaneta-ijul-2019.
  • 10. Ganter, B., & Fernham, A. (2011) Tipy potrebiteley: vvedenie v psikhografiku. Sankt- Peterburg: Piter.
  • 11. Handley, A., Chapman A. (2010) Content Rules: How to Create Killer Blogs, Podcasts, Videos, Ebooks, Webinars (and More) That Engage Customers and Ignite Your Business. - John Wiley & Sons, 326 p..
  • 12. Kumar, P., Hsiao, M., & Chiu, B. (2009) Generations of Consumers and the consumer Gegenerated // Journal of integrated marketing communications, 312 p.
  • 13. Strauss, L. The Secret to Writing a Successful and Outstanding Blog. The Insider's Guide to the Conversation's Changing How Business Works. Access Mode: http://www.successful-blog.com/.
  • 14. Sotsialni merezhi & logistichni kompaniyi Retrieved from https://logistics-ukraine.com/2018/02/12/socialni-merezhi-logistichni-komani.
  • 15. Logistika ta prosuvannya u sotsialnykh merezhakh Retrieved from https://s2b-group.net/post/791.