Економічний вісник НГУ

  • Головна
  • Авторам
    • Основні рубрики
    • Основні рецензенти
    • Вимоги до авторів
    • Зразок оформлення статті
    • Зразок оформлення рисунків та таблиць
    • Зразок оформлення відомостей про автора
    • Зразок оформлення References
  • Видавництво
    • Редакційна колегія журналу
    • Контакти
    • Редакційна політика
    • Положення про рецензування статей
    • Принципи публікаційної етики
  • Архів
  • Пошук
 
  • English
  • Українська

ВипускиРубрикиАвториКлючові слова

Ключеве слово: Соціальні мережі

МАРКЕТИНГ

2025 №1 (89) Захарченко Ю. В., Куваєва Т. В., Макуха Ю. М.  Цифрові інструменти маркетингу у відновленні енергетичної інфраструктури України

2024 №3 (87) Лісун Я. В.  Блогінг у сфері вищої освіти: теоретичний та практичний досвід провідних ЗВО Європи

2021 №4 (76) Підлісна О. А., Виборнов А. О.  Аналіз тенденцій застосування реклами у соціальних мережах

МЕНЕДЖМЕНТ

2019 №4 (68) Колосок В. М., Лазаревська Ю. А.  Менеджмент комунікацій в інтернет середовищі для просування логістичного бізнесу

Головна Архів Авторські права 2025 © Економічний вісник НГУ. Усі права захищені. Designed by JoomlArt.com. Joomla! — безкоштовне програмне забезпечення, яке розповсюджується за ліцензією GNU Загальна Публічна Ліцензія.
2006-2014 © Українська локалізація Joomla! Україна.