ВипускиРубрикиАвториКлючові слова

Стаття

Випуск:2022 №4 (80)
Рубрика:Маркетинг
УДК:658.7
DOI:https://doi.org/10.33271/ebdut/80.057
Мова статті:Українська
Сторінки:57-63
Заголовок:Маркетингові інструменти стратегічного розвитку транспортно-логістичних підприємств в епоху цифровізації
Автори:Шкуренко О. В., Державний університет інфраструктури та технологій,
Корнійко Я. Р., Державний університет інфраструктури та технологій
Анотація:Методологія дослідження. Для досягнення окресленої мети використано сукупність загальнонаукових та спеціальних методів пізнання, а саме: системного підходу –при формуванні системи маркетингового забезпечення взаємодії елементів створення та просування логістичного продукту; аналізу й синтезу – при виокремленні маркетингових інструментів, що впливають на стратегічний розвиток транспортно-логістичних підприємств, графоаналітичний – для візуалізації отриманих результатів дослідження. Результати. У статті обґрунтовано, що використання сучасного маркетингового інструментарію в умовах цифровізації економіки сприяє забезпеченню довгострокових відносин з клієнтами транспортно-логістичних підприємств. Визначено, що роль сучасного маркетингу в умовах четвертої хвилі технологічної революції різко змінилася: наразі він застосовується не тільки під час створення бізнесу та забезпечення його позитивного сприйняття, але й для побудови цілісного іміджу динамічного бренду, що постійно розвивається. Проаналізовано традиційний та інтернет-маркетинг з позиції ефективності його використання для логістичної сфери діяльності з метою залучення нових клієнтів. Доведено, що digital-маркетинг є одним із найефективніших маркетингових інструментів у цифровому середовищі, який дозволяє забезпечити позиціонування компанії та продукту, довгостроковий стабільний розвиток у майбутньому, конкурентні переваги, популяризацію товару. Узагальнено тренди Digital-маркетингу для стратегічного розвитку транспортно-логістичних підприємств, використання яких дозволить просувати логістичні послуги та розширити цільову аудиторію. Запропоновано алгоритм послідовності дій для транспортно-логістичних підприємств щодо використання маркетингового інструментарію. Новизна. Обґрунтовано та сформовано систему маркетингового забезпечення взаємодії елементів створення та просування логістичного продукту, систематизовано тренди digitalмаркетингу для стратегічного розвитку транспортно-логістичних підприємств, що дозволить обійняти конкурентні позиції в сегменті логістичних послуг. Практична значущість. Одержані результати можуть бути використані при розробленні стратегії розвитку транспортно-логістичних підприємств в частині просування логістичного продукту та розширення цільової аудиторії. 
Ключові слова:Маркетингові інструменти, Стратегія, Розвиток, Підприємство, Забезпечення, Клієнт, Транспортно-логістичне підприємство, Логістичний продукт, Цифровізація, Цифрові технології
Файл статті:EV20224_057-063.pdf
Література:
  • 1. Stavska, Ju.V. (2019). Marketynghovi instrumenty ta jikh vplyv na stabilizatsiiu ekonomichnoho stanu pidpryiemstva. Elektronne naukove fakhove vydannia z ekonomichnykh nauk «Modern Economics», (13), 227-232. https://modecon.mnau.edu.ua | ISSN 2521-6392 https://doi.org/10.31521/modecon.V13(2019)-35
  • 2. Piletska, S.T., & Petrovska, S.V. (2020). Instrumenty marketynhu v antykryzovomu upravlinni. Ekonomichnyy visnyk Donbasu, 2(60), 158-164. DOI: 10.12958/1817-3772-2020-2(60)-158-164
  • 3. Stadnyk, V., Yokhna, V., & Khrushch, V. (2022). Informatsiyne zabezpechennia stratehichnoho marketynhu dlia realizatsii potentsialu rozvytku torhov- elnykh pidpryiemstv v umovakh bezpekovykh vyklykiv. Modeling the development of the economic systems, (3), 173-181. URL: https://doi.org/10.31891/mdes/2022-5-25.
  • 4. Ponomarenko, I. (2021). Osoblyvosti formuvannia marketynhovykh komunikatsiy v umovakh tsyfrovizatsii. Tavriyskyy naukovyy visnyk, Ser. : Ekonomika, (7), 91-96. https://doi.org/10.32851/2708-0366/2021.7.11.
  • 5. Khaminich, S.Yu., Sokol, P.M., & Babich, A.D. (2019). Digital-marketynh yak suchasnyy zasib prosuvannia tovariv ta posluh. Derzhava ta reghiony. Seriia: Ekonomika ta pidpryiemnytstvo, (6),
  • 45-50. doi.org/10.32840/1814-1161/2019-6-9
  • 6. Belova, T.H., & Voytovych, N.Yu. (2019). Suchasni trendy u marketynhovomu seredovyshchi pidpryiemstva. Naukovyy visnyk Uzhhorodskoho natsionalnoho universytetu. Ser. : Mizhnarodni ekonomichni vidnosyny ta svitove hospodarstvo. Issue 23, 16-19.
  • 7. Rays, El., & Traut, Dzhek (2019). Marketynhovi viyny. V. Stelmakh (Trans.). Kharkiv: Vydavnytstvo «Ranok»: Fabula.
  • 8. Humenna, O.V. (2016). Suchasni instrumenty tsyfrovoho marketynhu v systemi intehrovanykh marketynhovykh komunikatsiy. Naukovi zapysky NaUKMA, Ekonomichni nauky, T. 1, Issue 1, 48-53.
  • 9. Ukraina 2030E - kraina z rozvynutoiu tsyfrovoiu ekonomikoiu. Retrieved from https://strategy.uifuture.org/kraina-z-rozvinutoyu-cifrovoyu-ekonomikoyu.html .
  • 10. Industriia 4.0 v Ukraini Retrieved from https://industry4-0-ukraine.com.ua/2019/01/02/ukrainska-strategiya-industrii-4-0-7-napriankiv-rozvutku/
  • 11. Marketynh-2023: yaki holovni trendy nastupnoho roku Retrieved from https://rau.ua/novyni/marketing-2023//
  • 12. Digital-marketynh yak priorytetnyy napriamok u rozvytku biznesu u 2021-2022 rokakh Retrieved from https://interfax.com.ua/news/press-release/789292.html/