ВипускиРубрикиАвториКлючові слова

Стаття

Випуск:2025 №3 (91)
Рубрика:Менеджмент
УДК:658.8
DOI:https://doi.org/10.33271/ebdut/91.057
Мова статті:Українська
Сторінки:57-66
Заголовок:Інтеграція сталого розвитку в сучасні стратегії менеджменту для онлайн-просування товарів
Автори:Касян С. Я., НТУ «Дніпровська політехніка»,
Шаповал Д. Є., НТУ «Дніпровська політехніка»,
Анотація:Методологія дослідження. Результати дослідження були отримані з використанням методів системного аналізу – під час обробки річних фінансових звітів компаній, структурного моделювання – у ході аналізу робочого кабінету реклами google Ads, воронки продажів, взаємодії користувачів та аналізу стратегій управління – під час дослідження онлайн просування товарів на ринку. Застосовано теорії маркетингу, логістики та конкуренції. Були використані як первинні, так і вторинні дані зі звітів з відкритим кодом та внутрішніх звітів. Результати. Було виявлено, що інтеграція принципів сталого розвитку в управлінські стратегії сприяє підвищенню комунікаційної ефективності просування, конкурентоспроможності компаній на ринку. Проаналізовано приклади успішних випадків, коли екологічні та соціальні ініціативи позитивно впливали на імідж бренду. У площині управління сталим розвитком компанії Patagonia встановлено низку основних моментів: екологічна стійкість, справедливі умови праці, підтримка місцевих громад, програма Worn Wear, Patagonia Provisions. Виокремлено складові впровадження концепції сталого розвитку в управління компанією Miele: зменшення впливу на навколишнє середовище, програми переробки відходів. Новизна. Запропоновано інтеграцію принципів сталого розвитку в стратегії менеджменту як інструмент підтримки економічної стабільності, маркетингової ефективності та соціальної відповідальності в умовах кризи. Встановлено, що навіть під час військових дій компанії, які активно впроваджують екологічні та соціальні ініціативи, зберігають та зміцнюють свої позиції на ринку, а також сприяють відновленню та розвитку національного суспільства, Незалежності України. Проаналізовано організацію сталого розвитку в компанії Miele через центральні комітети, коли є органічно вкраплені в цю організацію ініціативні групи, що формують загальні рішення у межах пріоритетних тем сталого розвитку та структурні підрозділи компанії створюють власні програми сталого розвитку на основі центральної стратегії та реалізують низку івентів. Окреслено метрики виміру сталого розвитку компанії у проєкції коротких дій онлайн, у якій певними KPI узгоджено енергоефективність продукту, довговічність, сервіс та оптимізацію за викидами. Організовано і проведено маркетингове дослідження на основі методу фокус-групи. Надано рекомендації у сфері менеджменту сталого розвитку: постійно поліпшувати довговічність і клієнтський сервіс інноваційної продукції; формувати комунікаційне підсилення збільшення довіри до бренда; розвивати екологічні ініціативи бренду, що засвідчують у ході взаємовідносин із зовнішнім середовищем застосування принципів сталого розвитку. Практична значущість. Рекомендації щодо впровадження принципів сталого розвитку у менеджмент при онлайн-просуванні товарів використовуються компаніями для підвищення своєї конкурентоспроможності та бренд-менеджменту на ринку. Виконання цих рекомендацій не тільки сприяє зростанню довіри і лояльності з боку споживачів, але й забезпечує стійке зростання бізнесу, підвищення ефективності управління, унікальності корпоративного брендингу. 
Ключові слова:Сталий розвиток, Менеджмент, Інтеграція, Онлайн-просування, Брендменеджмент, Лояльність споживачів
Файл статті:EV20253_057-066.pdf
Література:
  • 1. Dziuba, Radosław (2013). Możliwości wdrożeniowe założeń hotelu ekologicznego na przykładzie certyfi katu «Czysta Turystyka» w regionie Łódzkim. Częściowe wyniki badań. Polityka zrównoważonego i zasobooszczędnego gospodarowania. Publikacja w Pracach Naukowych Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. 2013. Nr318. 231-242.
  • 2. Hanina, A.A., & Kasian, S.Ya. (2024). Types of Marketing Communication. Strategy in the Conditions of Global Digitalization. Proceedings from MIIM ’24: XX International conference for the students and junior research staff «Majesty of Marketing». (Ukraine, Dnipro, 19-th of December, 2024). (pp. 72-73). Ukraine, Dnipro: Dnipro University of Technology. [Digital source]. Retrieved from https://mk.nmu.org.ua/ua/source/2025/2024%20Majesty%20of%20marketing_.pdf
  • 3. Lynenko, Andrii, Kasian, Serhii, & Kaplun, Valerii. (2023). (Development of logistics and effective marketing communications of holding companies on international markets. Ekonomichnyi visnyk Derzhavnoho vyshchoho navchalnoho zakladu «Ukrainskyi derzhavnyi khimiko-tekhnolohichnyi universytet», (2), 93-99. DOI: 10.32434/2415-3974-2023-18-2-93-99
  • 4. Marketing 5.0: Technology for Humanity. Phil- ip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan. ISBN: 978-1-119-66851-0. February 2021.
  • 5. Miele Sustainability Report 2021. Retrieved from https://www.miele.com/media/ex/ce/presseartikel/nachhaltigkeit/miele_sustainability_report_2021.pdf
  • 6. Patagonia company official site. Everything we make has an impact on the planet. Retrieved from https://www.patagonia.com/our-footprint/
  • 7. Porter i Kramer (2011). Creating Shared Value. How to reinvent capitalism - and unleash a wave of innovation and growth. by Michael E. Porter and Mark R. Kramer. Retrieved from https://hbr.org/2011/01/the-big-idea-creating-shared-value
  • 8. Simakhova, A., Menshikov V., Ruza, O., & Nikolaiev K. (2024). Trends in the development of startup infrastructures in Ukraine, Latvia and Georgia. Journal of Infrastructure, Policy and Development. 8(9): 7000. https://doi.org/10.24294/jipd.v8i9.7000.
  • 9. United Nations official site. Department of Economic and Social Affairs Sustainable Development: Retrieved from https://sdgs.un.org/
  • 10. Eduard Mkrtchan. Industriia 4.0 yak innovatsiinyi trend Ukrainy. Retrieved from https://interfax.com.ua/news/blog/799334.html
  • 11. Zozulov, O., & Vasylenko, A. (2017). Skhema analizu povedinky spozhyvachiv na promyslovomu rynku. Marketynh v Ukraini, (1), 24-31. Retrieved from http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2017_1_8
  • 12. Kasian, S.Ya. (2023). Skladovi uspishnoho pidpryiemnytstva u ploshchyni yevropeiskoi mentalnosti v mezhakh kontseptsii marketynhu staloho rozvytku. Proceedings from MIIM ‘23 II Vseukrainska naukovo-praktychna konferentsiia. «Organisational, economic and social components of entrepreneurship development»: Sektsiia 1. Teoretychni osnovy, metodolohiia ta rehuliuvannia pidpryiemnytskoi diialnosti v Ukraini. (Lviv, 24 travnia 2023 r.). Lviv: Lvivskyi natsionalnyi universytet pryrodokorystuvannia. (pp. 24-26).
  • 13. Kasian, S.Ya., Shapoval, D.Ye., & Mykhailyshyn, R.V. (2023). Marketynhovi komunikatsii, stalyi rozvytok pid chas prosuvannia pobutovoi tekhniky v Internet-mahazynakh v umovakh viiny. Economic Bulletin of Dnipro University of Technology, 2(82), 111-118. DOI: https://doi.org/10.33271/ebdut/82.111
  • 14. Stalyi rozvytok u Miele Professional. Chomu my dbaiemo pro stalyi rozvytok. Retrieved from https://www.miele.com/uk-ua/p/sustainability-at-miele-professional-6909.htm