Випуски | Рубрики | Автори | Ключові слова |
Автор: Касян С. Я.
2024 №2 (86) Касян С. Я., Цюпа Г. О., Шебанов О. Б. Маркетинг сталого розвитку під час виведення нового товару на ринок
2023 №4 (84) Касян С. Я., Зозуля К. Є., Буняк В. Б. Аналіз маркетингової діяльності компанії KFC: аспекти сталого розвитку
2023 №2 (82) Касян С. Я., Шаповал Д. Є., Михайлишин Р. В. Маркетингові комунікації, сталий розвиток під час просування побутової техніки в інтернет-магазинах в умовах війни
2022 №3 (79) Касян С. Я., Пілова К. П., Макуха Ю. М. Міжнародне планування маркетингової стратегічної діяльності компанії: інформаційні технології просування бренду
2021 №4 (76) Касян С. Я., Зуб О. О. Маркетингове ціноутворення на товари мережі магазинів цитрус на українському ринку високотехнологічної електроніки
2021 №2 (74) Касян С. Я. Енергоощадна поведінка у площині маркетингу стартап-проєктів і маркетингової діяльності високотехнологічних підприємств світу
2005 №1 (9) Шевцова О. Й., Касян С. Я. Побудова моделі управління капіталом промислових підприємств України за рахунок вдосконалення закупівель та продаж