ВипускиРубрикиАвториКлючові слова

Автор: Касян С. Я.

МАРКЕТИНГ

2024 №2 (86) Касян С. Я.Цюпа Г. О.Шебанов О. Б.  Маркетинг сталого розвитку під час виведення нового товару на ринок

2023 №4 (84) Касян С. Я.Зозуля К. Є.Буняк В. Б.  Аналіз маркетингової діяльності компанії KFC: аспекти сталого розвитку

2023 №2 (82) Касян С. Я.Шаповал Д. Є.Михайлишин Р. В.  Маркетингові комунікації, сталий розвиток під час просування побутової техніки в інтернет-магазинах в умовах війни

2022 №3 (79) Касян С. Я.Пілова К. П.Макуха Ю. М.  Міжнародне планування маркетингової стратегічної діяльності компанії: інформаційні технології просування бренду

2021 №4 (76) Касян С. Я.Зуб О. О.  Маркетингове ціноутворення на товари мережі магазинів цитрус на українському ринку високотехнологічної електроніки

2021 №2 (74) Касян С. Я.  Енергоощадна поведінка у площині маркетингу стартап-проєктів і маркетингової діяльності високотехнологічних підприємств світу

ЕКОНОМІКА ПІДПРИЄМСТВА

2005 №1 (9) Шевцова О. Й.Касян С. Я.  Побудова моделі управління капіталом промислових підприємств України за рахунок вдосконалення закупівель та продаж