ВипускиРубрикиАвториКлючові слова

Стаття

Випуск:2013 №4 (44)
Рубрика:Маркетинг
УДК:366.12
Мова статті:Українська
Сторінки:118-126
Заголовок:Виявлення потреби в інноваційному товарі як етап процесу дослідження споживчого вибору
Автор:Ніколаєва В. К.
Анотація:Стосовно споживчого ринку проаналізовано теоретичні підходи до визначення необхідності у товарі. Розроблено класифікаційні ознаки виявлення потреби в інноваційному товарі. Запропоновано багатокритеріальну класифікацію складових їх споживчого вибору. 
Ключові слова:Потреба, Споживчий вибір, Інноваційний товар, Поведінка споживача, Мотив споживчого вибору, Маркетинговий комунікаційний канал
Файл статті:EV20134_118-126.pdf
Реферат:EV20134_118-126ua.pdf