ВипускиРубрикиАвториКлючові слова

Стаття

Випуск:2014 №1 (45)
Рубрика:Маркетинг
УДК:316.776.34:366.12
Мова статті:Українська
Сторінки:169-176
Заголовок:Формування маркетингових комунікацій промислового підприємства для просування інноваційних товарів на основі індивідуалізації споживчого попиту
Автори:Решетілова Т. Б.,
Ніколаєва В. К.
Анотація:Розкрито сутність індивідуалізації попиту на інноваційні технічно складні товари на промислових ринках. Обґрунтовано необхідність та доцільність використання концепції індивідуалізації попиту на інноваційні товари у якості підґрунтя персоналізованих маркетингових комунікацій. Уточнено поняття комунікаційного каналу зі зворотнім зв’язком та запропоновано модель процесу формування його структури, яка ґрунтується на домінуючому мотиві споживчого інноваційного вибору. 
Ключові слова:Маркетинговий комунікаційний канал, Інноваційний товар, Промисловий ринок
Файл статті:EV20141_169-176.pdf
Реферат:EV20141_169-176ua.pdf