ВипускиРубрикиАвториКлючові слова

Стаття

Випуск:2015 №3 (51)
Рубрика:Розвиток економічної освіти
УДК:378.4(438):005
Мова статті:Англійська
Сторінки:160-168
Заголовок:Аналіз діяльності віртуальних університетів на прикладі платформ дистанційної освіти в Польщі
Автор:Різун М. Д.
Анотація:Віртуальні університети розглядаються як новий етап в освіті, їх діяльність аналізується на прикладі дистанційної освіти в Польщі. Приведено найбільш значущі визначення поняття віртуальних університетів. З метою спрощення процесу оцінки та відбору віртуальних університетів представлено їх розширену класифікацію. Висновки по застосованню класифікації зроблено на засадах даних о розбіжностях і подібностях польських віртуальніх освітніх платформ. 
Ключові слова:Дистанційна освіта, Віртуальна платформа, Віртуальний університет, Класифікація, Оцінка
Файл статті:EV20153_160-168.pdf
Реферат:EV20153_160-168ua.pdf 
Література:
  • 1. Anderson, M. Virtual Universities - Future Implications for Students and Academics. IBM Global Services Australia.
  • 2. Association of Academic E-learning. Available at: sea.edu.pl (access on 07.05.2015).
  • 3. Ebner, M. and Hogrefe, D. (1999). Virtual Universities. Institute for Telematics, Germany.
  • 4. Epper, R. M. and Garn, M. (2004). Virtual Universities. Real Possibilities. EDUCAUSE Center for Ap- plied Research Bulletin, no. 3.
  • 5. Farrell, G. F. (ed.) (1999). The Development of Virtual Education: a Global Perspective. The Common- wealth of Learning, Vancouver, Canada. Available at: col.org/virtualed/chapter1_intro.pdf (access on 20.10.2014).
  • 6. Farrell, G.F. (ed.) (2001). The Changing Faces of Virtual Education. The Commonwealth of Learning, Vancouver, Canada. Available at: col.org/PublicationDocuments/pub_Virtual2_complete.pdf (access on 01.02.2015).
  • 7. Gale Group (2003). Quarterly Review of Dis- tance Education. Nova Southeastern University, USA. Vol. 4, no. 1.
  • 8. Harasim, L., Hiltz, S., Teles, L. and Turoff, M. (1995). Learning Networks: A Field Guide to Teaching and Learning Online. United States of America: Massachusetts Institute of Technology.
  • 9. Knewton Education Technology Company. The Gamification of Education. Available at: knew- ton.com/gamification-education (access on 15/05/2015).
  • 10. Lefrere, P. (2001). Real Options for Virtual Universities. Institute of Educational Technology, Open University, U.K.
  • 11. Leidner, D. and Jarvenpaa, S. (1995). The Use of Information Technology to Enhance Management School Education: a Theoretical View. MIS Quarterly, September, 265.
  • 12. Palloff, R. M. and Pratt, K. (1999). Building Learning Communities in Cyberspace: Effective Strategies for the Online Classroom. USA, Jossey-Bass Publishers, 2nd ed.
  • 13. Todorov, G., Georgieva, G. and Smrikarov, A. (2002). The Influence of Information and Communication Technologies on the Development of Higher Educational Institutions. International Conference on Computer Systems and Technologies, CompSysTech’2002, Sofia.