ВипускиРубрикиАвториКлючові слова

Стаття

Випуск:2016 №1 (53)
Рубрика:Менеджмент
УДК:339.138
Мова статті:Українська
Сторінки:132-137
Заголовок:Визначення ефективності сучасної реклами
Автор:Аль-Абабнех Хасан. Алі.
Анотація:В даній роботі дано узагальнене визначення понять «ефект від реклами» та «ефективність сучасної реклами». Визначено набір оптимальних критеріїв та методів оцінки ефективності рекламних заходів. Розглянуто модифікацію критеріїв та методів оцінки ефективності реклами з урахуванням особливостей сучасного споживача та сучасних форматів реклами. 
Ключові слова:Рекламне звернення, Ефективність реклами, Товарообіг, Прибуток, Вплив на споживача, Критерій ефективності реклами
Файл статті:EV20161_132-137.pdf
Реферат:EV20161_132-137ua.pdf 
Література:
  • 1. Басов А. А. Контекстная реклама в Интерне- те: настольная книга рекламиста / A. A. Басов. - СПб. : Питер, 2009. - С. 151- 224.
  • 2. Берда М. Рекламная технология productplacement: особенности и преимущества / М. Берда // Меди@льманах. 2005. - № 4. - С. 30-37.
  • 3. Березин И. С. Маркетинговый анализ. Ры- нок. Фирма. Товар. Продвижение / И. С. Березин. - 3- е изд., перераб. и доп. - М. : Вершина, 2007. - С. 231 - 480.
  • 4. Бернадская Ю. С. Основы рекламы: учебник для студентов вузов / Ю. С. Бернадская [и др.]; под ред. Л. М. Дмтриевой. - М. : ЮНИТИ-ДАНА, 2007. - С. 208-351. - (Серия «Азбука рекламы»).
  • 5. Брайант Д. Основы воздействия СМИ. : пер. с англ. / Дж. Брайант, С. Томпсон. - М. : Вильяме, 2004. - С. 115-432.
  • 6. Кленси К. Моделирование рынка: как спрог- нозировать успех нового продукта / К. Кленси, П. С. Крейг, МакГерри В. М.; пер. с англ. A. B. Болды- шевой. - М. : Вершина, 2007. - 272 с. : ил, табл.
  • 7. Кляйн Н. NOLOGO. Люди против брэндов / Н. Кляйн. - М. : Добрая книга, 2008. - С. 325-624.
  • 8. Котлер Ф. Маркетинг менеджмент / Ф. Кот- лер, К. Л. Келлер; пер. с англ. С. Жильцов [и др.]. - 12-е изд. - СПб. : Питер, 2010. - 816 с. : ил. - (Серия «Классический зарубежный учебник»).
  • 9. Кутлалиев А. Эффективность рекламы / А. Кутлалиев, А. Попов. - М. : Эксмо, 2005. - С. 399 - 416. - (Профессиональные издания для бизнеса).
  • 10. Международный институт рекламы, 2001. 204 с. / Нестандартная наружная реклама // Реклам- ные технологии. - 2006. - №8. - С. 36-38.