Література: | - 1. Лук'янець Т. І. Маркетингова політика комунікацій: навч. пос. / Т. І. Лук'янець. - 2-ге вид., доп. і перероб. - К. : КНЕУ, 2003. - 524 с.
- 2. Павленко А. Ф. Маркетингові комунікації: сучасна теорія і практика: Монографія. / А. Ф. Павленко, А. В. Войчак, Т. О. Примак. - К. : КНЕУ, 2005. - 408 с.
- 3. Чухрай Н. І. Формування інно ваційного потенціалу підприємства: маркетингове і логістичне забезпечення: Монографія. / Н. І. Чухрай. - Львів : Націон. ун-т «Львівська політехніка», 2002. - 315 с.
- 4. Фарберов В. І. Формування ефективного механізму управління виставковими підприємствами : Автореф. дис. канд. екон. наук : 08.06.01 / В. І. Фар- беров; НАН України. Ін-т економіки пром-сті. - До- нецьк, 2002. - 19 c. - укp.
- 5. Коренной А. А. Информация и комму- никация / А. А. Коренной. - К. : Наукова думка, 1 986. - 128 с.
- 6. Барнетт Дж., Мориатти С. Маркетин- говые коммуникации. Интегрированный подход / Дж. Барнетт, С. Мориатти. - СПб. : Питер, 2001. - 864 с.
- 7. Критсотакис Я. Г. Торговые ярмарки и выставки. Техника участия и коммуникации / Я. Г. Критсотакис. - М. : Ось-89, 1997. - 224 с.
- 8. Александрова Н. В. Выставочный мене- джмент: стратегии управления и маркетинговые коммуникации: учебное пособие для программ про- фессиональной переподготовки и повышения квали- фикации / Н. В. Александрова, И. К. Филоненко. - М. : ПРОЭКСПО, 2006. 382 с.
- 9. Голубков Е. П. Маркетинг: выбор лучше- го решения / Е. П. Голубков. - М. : Экономика, 1993. - 224 с.
- 10. Бердышев С. Н. Организация выставоч- ной деятельности / С. Н. Бердышев. - М. : Дашков и Ко, 2008. - 228 с.
- 11. Грищенко І. М. Ринкові аспекти вистав- кової діяльності в Україні на сучасному етапі. / І. М. Грищенко, Н. А. Крохмальова // Актуальні проблеми економіки. - 2006. - № 9. - С. 113-119.
- 12. Ламбен Жан-Жак. Стратегический марке- тинг. Европейская перспектива. Пер. с французско- го. -СПб. : Наука, 1996. - XV+589 с.
- 13. Друкер П. Бизнес и инновации / П. Дру- кер. - СПб. : Вильямс, 2008. - 432 с.
- 14. Lancaster K. Competition and product variety // Journal of Business. - 1980. - №53. - pp. 79- 103.
- 15. Независимая система оценки выставок [Електронний ресурс]. - Режим доступу http://www.exporate.ru
- 16. Виставкова діяльність в Україні. Статис- тичний бюлетень [Електронний ресурс]. - Режим доступу : http://www.expo.org.ua/ua/statistics.php.
- 17. Выставки в Украине в 2011г. [Електрон- ний ресурс]. - режим доступу http://www.expoua.com/Exhibition/lang/ru/region/11.
- 18. Bell D., Raiffa H. Tversky A. Decision Making: Descriptive, normative and prescriptive interactions. - Cambridge: Cambridge University Press, 1988 - 623 р.
|