Основні рецензенти

Білоцерківець Володимир Вікторович - Український державний університет науки та технологій

Герасименко Анжеліка Григорівна - Київський національний торговельно-економічний університет

Завгородня Олена Олександрівна - Український державний університет науки та технологій

Литвиненко Наталія Іванівна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Тарасевич Віктор Миколайович - Український державний університет науки та технологій

Пилипенко Ганна Миколаївна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Ходжаян Аліна Олександрівна - Київський національний університет ім. Т.Г. Шевченка

Прушківський Володимир Генадійович - Національний університет «Запорізька політехніка»

Задоя Анатолій Олександрович - Дніпропетровський університет імені Альфреда Нобеля

Прушківська Емілія Василівна - Національний університет «Запорізька політехніка»

Мушникова Світлана Анатоліївна - Український державний університет науки та технологій

Пилипенко Юрій Іванович - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Смєсова Вікторія Леонідівна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Безугла Людмила Сергіївна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Амоша Олександр Іванович - Інститут економіки промисловості Національної академії наук України

Булєєв Іван Петрович - Інститут економіки промисловості Національної академії наук України

Залознова Юлія Станіславівна - Інститут економіки промисловості Національної академії наук України

Ареф’єва Олена Володимирівна - Національний авіаційний університет

Прохорова Вікторія Володимирівна - Українська інженерно-педагогічна академія

Вагонова Олександра Григорівна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Єрмошкіна Олена Вячеславівна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Макурін Андрій Андрійович - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Пашкевич Марина Сергіївна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Усатенко Ольга Володимирівна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Лазебник Лариса Леонідівна - Університет державної фіскальної служби України

Чуріканова Олена Юріївна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Бардась Артем Володимирович - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Бойченко Микола Вікторович - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Іванова Марина Іллівна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Трифонова Олена Василівна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Швець Василь Якович - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Красовська Олена Юріївна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Касян Сергій Якович - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Метеленко Наталія Георгіївна - Запорізька державна інженерна академія

Петруня Юрій Євгенович - Університет митної справи та фінансів


ВипускиРубрикиАвториКлючові слова

Стаття

Випуск:2022 №3 (79)
Рубрика:Маркетинг
УДК:339:138
DOI:https://doi.org/10.33271/ebdut/79.059
Мова статті:Українська
Сторінки:59-68
Заголовок:Контент-маркетинг як сучасний елемент маркетингової стратегії підприємства
Автори:Альошина Т. В., Дніпропетровський державний університет внутрішніх справ,
Козенков Д. Е., Український державний університет науки і технологій,
Сало М. Д., Український державний університет науки і технологій
Анотація:Методологія дослідження. Результати отримані за рахунок застосування методів: абстрагування – при висвітленні сутності контент-маркетингу; структурно-логічного та семантичного аналізу – для уточнення й упорядкування термінології; порівняння – для систематизації видів контенту та визначення відмінностей майданчиків його просування і візуалізації інформації; системний аналіз – для розроблення етапів формування стратегії контент-маркетингу; методи графічного аналізу – для візуалізації карти контент-маркетингової стратегії; логічного узагальнення результатів – для розроблення рекомендацій та висновків. Результати. Розглянуто підходи до визначення інтернет-маркетингу як інструменту вдосконалення діяльності підприємств, проаналізовано сутність поняття контент та контентмаркетинг, визначено сфери їх застосування та місце в маркетинговій діяльності підприємств. Розглянуто найбільш популярні види контенту, надано їхні характеристики, продемонстровано найбільш популярні канали та соціальні мережі, які застосовуються як майданчики для поширення контенту. Досліджено періодичну таблицю контент-маркетингу за К. Лейком, вивчено основні принципи відповідної таблиці та її основні елементи. Проаналізовано особливості застосування POST-метолу для розробки контент-маркетингової стратегії та його основні елементи. Проаналізовано показники ефективності використання різних каналів поширення інформації та видів контенту шляхом використання основних метрик, серед яких показники, які вимірюють чисельність аудиторії, відгуки та лояльність підписників, а також рівень їхньої залученості. Окреслено основні напрями удосконалення застосування контентмаркетингу для сучасних українських компаній. Новизна. Розроблено комплексну карту контент-маркетингової стратегії, яка містить концептуальні положення щодо етапів її створення, а також інструментарію вдосконалення. Практична значущість. Запропонована комплексна карта контент-маркетингової стратегії є наочним підґрунтям та поетапною моделлю розробки маркетингової стратегії для компанії будь-якої галузі, яка дає можливість не тільки візуалізувати інформацію щодо маркетингової діяльності підприємства, але й сформувати ефективний інструментарій, що поєднує типи, види контенту, визначити майданчики просування, проаналізувати досвід конкурентів, створити систему оцінки ефективності запропонованих заходів, дієвий контент-план, організувати його реалізацію, оцінити ефективність контент-маркетингової стратегії у якісному та кількісному вимірах. 
Ключові слова:Інтернет-маркетинг, Контент, Контент-маркетинг, Платформа, Метрика, Карта контент-маркетингу, Стратегія
Файл статті:EV20223_059-068.pdf
Література:
  • 1. Litovchenko, I.L. (2011). Internet-marketynh. Kyiv: Tsentr uchbovoyi literatury.
  • 2. Ozuem, W., Howell, K.E. & Lancaster, G. (2008). CoCing in the new interactive marketspace. European Journal of Marketing. 42 (9/10). https://doi.org/10.1108/03090560810891145
  • 3. Ngai, E.W.T. (2003). Internet marketing research (1987-2000): A literature review and classification. European Journal of Marketing, 37(1/2).
  • 4. Kotler, Ph., Dipak, C.J., & Maesincee, S. (2001). Marketing Moves: A New Approach to Profits, Growth, and Renewal Hardcover. Harvard Business Review Press; First Edition - July 1, p.193.
  • 5. Zahorodniy, A.H., Vozniuk, H.L., & Komarnytskyy, I.M. (2011). Torhivlia, marketynh, reklama: terminolohichnyy slovnyk. Lviv: Vydavnytstvo Lvivskoyi politekhniky.
  • 6. Kobieliev, V.M., & Kobielieva, A.V. (2015). Suchasni vydy marketynhu. Proceedings from MIIM ‘15: Mezhdunarodnaya nauchnaya konferentsiya MicroCAD: Sektsiya № 16. Suchasni tehnolohiyi v ekonomitsi ta menedzhmenti. Harkiv : NTU «HPI».
  • 7. Holliman, G., & Rowley, J. (2014). Business to business digital content marketing: marketers’ perceptions of best practice. Journal of Research in Interactive Marketing, 8(4), pp. 269-293. doi 10.1108/JRIM02-2014-0013.
  • 8. Handley, A., & Chapman, C.C. (2011). Content Rules. Hoboken, NJ: Wiley.
  • 9. Halvorson, K., & Rach, M. (2012). Content Strategy for the Web. Berkeley, CA: New Riders. doi.org/10.1016/b978-0-12-391922-9.00012-9
  • 10. Vinerean, S. (2017). Content Marketing Strategy. Definition, Objectives and Tactics. Expert Journal of Marketing, 5(2), pp. 92-98.
  • 11. Content Marketing Institute (2017). What is content marketing?. Retrieved from: www.contentmarketinginstitute.com/what-is-content-marketing.
  • 12. Sobal, A. (2017). Different Types of Advanced Marketing Content. Retrieved from: https://www.weidert.com/whole_brain_marketing_blog/different-types-of-advanced-marketingcontent-infographic [Accessed on 8 November 2017].
  • 13. Kolowich, L. (2016). 20 Types of Lead Generation Content to Put Behind Your Landing Pages Retrieved from https://blog.hubspot.com/marketing/lead-gen-content-ideas.
  • 14. McGill, J. (2017). How to Develop a Content Strategy: A Start-to-Finish Guide. Retrieved from: https://blog.hubspot.com/marketing/content-marketing-plan.
  • 15. Holovchuk, Yu.O., Dybchuk, L.V., & Serednytska, L.P. (2022). Kontent-marketinhova stratehiia prosuvannia na rynok ta poshyrennia posluh. Ekonomika ta derzhava, (4). DOI: 10.32702/2306-
  • 6806.2022.4.69.
  • 16. Tertychnyy, O.O. (2017). Osoblyvosti marketynhu v merezhi Internet. Ekonomika i suspilstvo, Issue 12, 382-385.
  • 17. Filina, O.V. (2020). Rol ta vydy kontentu pry prosuvanni v sotsialnyh merezhakh. Ekonomika. Menedzhment. Biznes, 1(31), 75-81. DOI: 10.31673/2415-8089.2020.017581
  • 18. Lake, C. (2014, 2019). Introducing The Periodic Table of Content Marketing. Retrieved from: https://econsultancy.com/introducing-the-periodic-table-of-contentmarketing/
  • 19. Oksentiuk, B.A. (2016). Kontent-marketynh. Proceedings of Marketynhovyy instrumentariy upravlinnia popytom na tovary i posluhy. R.V. Fedorovych (Ed.). Ternopil: Pidruchnyky i posibnyky.
  • 20. Bubenets, I., & Chatchenko, O. (2022). Marketynhova diialnist pidpryiemstv v umovakh kryzy. Visnyk Khmelnytskoho natsionalnoho universytetu, (3),
  • 323-326. Retrieved from https://doi.org/10.31891/2307-5740-2022-306-3-48.
  • 21. Sapeha, L.I., & Spivakovska, T.V. (2014). Osoblivosti kontent-marketinhu yak samostiynoho elementu prosuvannia v Interneti. Aktualni problemy ekonomiky ta upravlinnia. Zbirnyk naukovykh prats molodykh vchenykh. Elektronni tekstovi dani. Issue 8. Retrieved from https://ela.kpi.ua/handle/123456789/14266
  • 22. Kubetska, O.M., Ostapenko, T.M., & Fisunenko, N.O. (2021). Sutnist marketynhu ta ioho suchasni tendentsii. Biznes-Inform, (5). 390-396. doi.org/10.32983/2222-4459-2021-5-390-396
  • 23. Fedorova, V.A., & Karpenko, T.V. (2011). Formuvannia ta vykorystannia kadrovoho potentsialu natsionalnoi ekonomiky. Problemy ekonomiky. (3), 24-28.

Адреса редакції:

Кафедра економічної теорії та міжнарожних економічних відносин, НТУ «Дніпровська політехніка», проспект Яворницького, 19, м. Дніпро, Україна, 49005.

 

Телефони для довідок: +380 (56) 47-15-66, +380 (97) 115-75-45 – провідний редактор Черченко Ніна Альбертівна.

 

 E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Nike
Air Force 1

Головний редактор журналу

Пилипенко Г. М., доктор економічних наук, професор кафедри туризму та економіки підприємства НТУ «Дніпровська політехніка»


Заступники головного редактора:

Вагонова О. Г., доктор економічних наук, завідувач кафедри прикладної економіки, підприємництва та публічного управління НТУ «Дніпровська політехніка»

Амоша О. І., академік НАН України, доктор економічних наук, почесний директор Інституту економіки промисловості Національної академії наук України



Голова редакційної ради

Швець В. Я., доктор економічних наук, завідувач кафедри менеджменту НТУ «Дніпровська політехніка»


Члени редакційної колегії:

Бардась А.В., д. е. н.; Безугла Л.С., д. е. н.; Бєлобородова М.В., к. е. н.; Бондаренко Л.А., к.е.н.; Бойченко М.В., д. е. н.; Булєєв І.П., д. е. н.; Герасименко А.Г., д. е. н.; Герасименко Т.В., к. геол. н.; Григоренко І.В., к. е. н., Добрянська Н.А., д. е. н.; Єрмошкіна О.В., д. е. н.; Залознова Ю.С., член-кореспондент НАН України, д. е. н.; Іванова М.І., д. е. н.; Касян С.Я., к. е. н.; Корнєєв В.В., д. е. н.; Красовська О.Ю., д. е. н.; Литвиненко Н.І., д. е. н.; Макурін А.А., д. е. н.; Павлова В.А., д. е. н.; Пашкевич М.С., д. е. н.; Пилипенко Ю.І., д. е. н.; Прушківська Е.В., д. е. н.; Славкова А. А., к. е. н.; Смєсова В.Л., д. е. н.; Терещенко Е.Ю., к. т. н.; Трифонова О.В., д. е. н.; Усатенко О.В., д. е. н.; Шинкаренко Н.В., к. е. н; Чуріканова О.В., д. е. н.; Якименко-Терещенко Н.В., д. е. н.


Закордонні члени редакційної колегії:

Даріюш С. (Університет AGH, м. Краків, Польща), Кошебаєва Г.К. (Карагандинський державний університет, м. Караганда, Казахстан), Росак-Широцка Й. (Ченстоховський технологічний університет, м. Ченстохова, Польща), Січінава А. (Грузинський технічний університет, м. Тбілісі, Грузія), Тарас В. (Університет Північної Кароліни, м. Грінсборо, США, Юревічейне Д. (Вільнюський технічний університет Гедімінаса, м .Вільнюс, Литва).


Провідний редактор Черченко Н. А.

Літературний редактор Ісакова М. Л.

Технічний редактор Літвінов Ю.І.

Nike WMNS Air Force 1 Shadow White/Hydrogen Blue-Purple