Основні рецензенти

Білоцерківець Володимир Вікторович - Український державний університет науки та технологій

Герасименко Анжеліка Григорівна - Київський національний торговельно-економічний університет

Завгородня Олена Олександрівна - Український державний університет науки та технологій

Литвиненко Наталія Іванівна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Тарасевич Віктор Миколайович - Український державний університет науки та технологій

Пилипенко Ганна Миколаївна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Ходжаян Аліна Олександрівна - Київський національний університет ім. Т.Г. Шевченка

Прушківський Володимир Генадійович - Національний університет «Запорізька політехніка»

Задоя Анатолій Олександрович - Дніпропетровський університет імені Альфреда Нобеля

Прушківська Емілія Василівна - Національний університет «Запорізька політехніка»

Мушникова Світлана Анатоліївна - Український державний університет науки та технологій

Пилипенко Юрій Іванович - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Смєсова Вікторія Леонідівна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Безугла Людмила Сергіївна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Амоша Олександр Іванович - Інститут економіки промисловості Національної академії наук України

Булєєв Іван Петрович - Інститут економіки промисловості Національної академії наук України

Залознова Юлія Станіславівна - Інститут економіки промисловості Національної академії наук України

Ареф’єва Олена Володимирівна - Національний авіаційний університет

Прохорова Вікторія Володимирівна - Українська інженерно-педагогічна академія

Вагонова Олександра Григорівна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Єрмошкіна Олена Вячеславівна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Макурін Андрій Андрійович - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Пашкевич Марина Сергіївна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Усатенко Ольга Володимирівна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Лазебник Лариса Леонідівна - Університет державної фіскальної служби України

Чуріканова Олена Юріївна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Бардась Артем Володимирович - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Бойченко Микола Вікторович - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Іванова Марина Іллівна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Трифонова Олена Василівна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Швець Василь Якович - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Красовська Олена Юріївна - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Касян Сергій Якович - Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Метеленко Наталія Георгіївна - Запорізька державна інженерна академія

Петруня Юрій Євгенович - Університет митної справи та фінансів


ВипускиРубрикиАвториКлючові слова

Стаття

Випуск:2022 №4 (80)
Рубрика:Маркетинг
УДК:658.7
DOI:https://doi.org/10.33271/ebdut/80.057
Мова статті:Українська
Сторінки:57-63
Заголовок:Маркетингові інструменти стратегічного розвитку транспортно-логістичних підприємств в епоху цифровізації
Автори:Шкуренко О. В., Державний університет інфраструктури та технологій,
Корнійко Я. Р., Державний університет інфраструктури та технологій
Анотація:Методологія дослідження. Для досягнення окресленої мети використано сукупність загальнонаукових та спеціальних методів пізнання, а саме: системного підходу –при формуванні системи маркетингового забезпечення взаємодії елементів створення та просування логістичного продукту; аналізу й синтезу – при виокремленні маркетингових інструментів, що впливають на стратегічний розвиток транспортно-логістичних підприємств, графоаналітичний – для візуалізації отриманих результатів дослідження. Результати. У статті обґрунтовано, що використання сучасного маркетингового інструментарію в умовах цифровізації економіки сприяє забезпеченню довгострокових відносин з клієнтами транспортно-логістичних підприємств. Визначено, що роль сучасного маркетингу в умовах четвертої хвилі технологічної революції різко змінилася: наразі він застосовується не тільки під час створення бізнесу та забезпечення його позитивного сприйняття, але й для побудови цілісного іміджу динамічного бренду, що постійно розвивається. Проаналізовано традиційний та інтернет-маркетинг з позиції ефективності його використання для логістичної сфери діяльності з метою залучення нових клієнтів. Доведено, що digital-маркетинг є одним із найефективніших маркетингових інструментів у цифровому середовищі, який дозволяє забезпечити позиціонування компанії та продукту, довгостроковий стабільний розвиток у майбутньому, конкурентні переваги, популяризацію товару. Узагальнено тренди Digital-маркетингу для стратегічного розвитку транспортно-логістичних підприємств, використання яких дозволить просувати логістичні послуги та розширити цільову аудиторію. Запропоновано алгоритм послідовності дій для транспортно-логістичних підприємств щодо використання маркетингового інструментарію. Новизна. Обґрунтовано та сформовано систему маркетингового забезпечення взаємодії елементів створення та просування логістичного продукту, систематизовано тренди digitalмаркетингу для стратегічного розвитку транспортно-логістичних підприємств, що дозволить обійняти конкурентні позиції в сегменті логістичних послуг. Практична значущість. Одержані результати можуть бути використані при розробленні стратегії розвитку транспортно-логістичних підприємств в частині просування логістичного продукту та розширення цільової аудиторії. 
Ключові слова:Маркетингові інструменти, Стратегія, Розвиток, Підприємство, Забезпечення, Клієнт, Транспортно-логістичне підприємство, Логістичний продукт, Цифровізація, Цифрові технології
Файл статті:EV20224_057-063.pdf
Література:
  • 1. Stavska, Ju.V. (2019). Marketynghovi instrumenty ta jikh vplyv na stabilizatsiiu ekonomichnoho stanu pidpryiemstva. Elektronne naukove fakhove vydannia z ekonomichnykh nauk «Modern Economics», (13), 227-232. https://modecon.mnau.edu.ua | ISSN 2521-6392 https://doi.org/10.31521/modecon.V13(2019)-35
  • 2. Piletska, S.T., & Petrovska, S.V. (2020). Instrumenty marketynhu v antykryzovomu upravlinni. Ekonomichnyy visnyk Donbasu, 2(60), 158-164. DOI: 10.12958/1817-3772-2020-2(60)-158-164
  • 3. Stadnyk, V., Yokhna, V., & Khrushch, V. (2022). Informatsiyne zabezpechennia stratehichnoho marketynhu dlia realizatsii potentsialu rozvytku torhov- elnykh pidpryiemstv v umovakh bezpekovykh vyklykiv. Modeling the development of the economic systems, (3), 173-181. URL: https://doi.org/10.31891/mdes/2022-5-25.
  • 4. Ponomarenko, I. (2021). Osoblyvosti formuvannia marketynhovykh komunikatsiy v umovakh tsyfrovizatsii. Tavriyskyy naukovyy visnyk, Ser. : Ekonomika, (7), 91-96. https://doi.org/10.32851/2708-0366/2021.7.11.
  • 5. Khaminich, S.Yu., Sokol, P.M., & Babich, A.D. (2019). Digital-marketynh yak suchasnyy zasib prosuvannia tovariv ta posluh. Derzhava ta reghiony. Seriia: Ekonomika ta pidpryiemnytstvo, (6),
  • 45-50. doi.org/10.32840/1814-1161/2019-6-9
  • 6. Belova, T.H., & Voytovych, N.Yu. (2019). Suchasni trendy u marketynhovomu seredovyshchi pidpryiemstva. Naukovyy visnyk Uzhhorodskoho natsionalnoho universytetu. Ser. : Mizhnarodni ekonomichni vidnosyny ta svitove hospodarstvo. Issue 23, 16-19.
  • 7. Rays, El., & Traut, Dzhek (2019). Marketynhovi viyny. V. Stelmakh (Trans.). Kharkiv: Vydavnytstvo «Ranok»: Fabula.
  • 8. Humenna, O.V. (2016). Suchasni instrumenty tsyfrovoho marketynhu v systemi intehrovanykh marketynhovykh komunikatsiy. Naukovi zapysky NaUKMA, Ekonomichni nauky, T. 1, Issue 1, 48-53.
  • 9. Ukraina 2030E - kraina z rozvynutoiu tsyfrovoiu ekonomikoiu. Retrieved from https://strategy.uifuture.org/kraina-z-rozvinutoyu-cifrovoyu-ekonomikoyu.html .
  • 10. Industriia 4.0 v Ukraini Retrieved from https://industry4-0-ukraine.com.ua/2019/01/02/ukrainska-strategiya-industrii-4-0-7-napriankiv-rozvutku/
  • 11. Marketynh-2023: yaki holovni trendy nastupnoho roku Retrieved from https://rau.ua/novyni/marketing-2023//
  • 12. Digital-marketynh yak priorytetnyy napriamok u rozvytku biznesu u 2021-2022 rokakh Retrieved from https://interfax.com.ua/news/press-release/789292.html/

Адреса редакції:

Кафедра економічної теорії та міжнарожних економічних відносин, НТУ «Дніпровська політехніка», проспект Яворницького, 19, м. Дніпро, Україна, 49005.

 

Телефони для довідок: +380 (56) 47-15-66, +380 (97) 115-75-45 – провідний редактор Черченко Ніна Альбертівна.

 

 E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Nike
Air Force 1

Головний редактор журналу

Пилипенко Г. М., доктор економічних наук, професор кафедри туризму та економіки підприємства НТУ «Дніпровська політехніка»


Заступники головного редактора:

Вагонова О. Г., доктор економічних наук, завідувач кафедри прикладної економіки, підприємництва та публічного управління НТУ «Дніпровська політехніка»

Амоша О. І., академік НАН України, доктор економічних наук, почесний директор Інституту економіки промисловості Національної академії наук України



Голова редакційної ради

Швець В. Я., доктор економічних наук, завідувач кафедри менеджменту НТУ «Дніпровська політехніка»


Члени редакційної колегії:

Бардась А.В., д. е. н.; Безугла Л.С., д. е. н.; Бєлобородова М.В., к. е. н.; Бондаренко Л.А., к.е.н.; Бойченко М.В., д. е. н.; Булєєв І.П., д. е. н.; Герасименко А.Г., д. е. н.; Герасименко Т.В., к. геол. н.; Григоренко І.В., к. е. н., Добрянська Н.А., д. е. н.; Єрмошкіна О.В., д. е. н.; Залознова Ю.С., член-кореспондент НАН України, д. е. н.; Іванова М.І., д. е. н.; Касян С.Я., к. е. н.; Корнєєв В.В., д. е. н.; Красовська О.Ю., д. е. н.; Литвиненко Н.І., д. е. н.; Макурін А.А., д. е. н.; Павлова В.А., д. е. н.; Пашкевич М.С., д. е. н.; Пилипенко Ю.І., д. е. н.; Прушківська Е.В., д. е. н.; Славкова А. А., к. е. н.; Смєсова В.Л., д. е. н.; Терещенко Е.Ю., к. т. н.; Трифонова О.В., д. е. н.; Усатенко О.В., д. е. н.; Шинкаренко Н.В., к. е. н; Чуріканова О.В., д. е. н.; Якименко-Терещенко Н.В., д. е. н.


Закордонні члени редакційної колегії:

Даріюш С. (Університет AGH, м. Краків, Польща), Кошебаєва Г.К. (Карагандинський державний університет, м. Караганда, Казахстан), Росак-Широцка Й. (Ченстоховський технологічний університет, м. Ченстохова, Польща), Січінава А. (Грузинський технічний університет, м. Тбілісі, Грузія), Тарас В. (Університет Північної Кароліни, м. Грінсборо, США, Юревічейне Д. (Вільнюський технічний університет Гедімінаса, м .Вільнюс, Литва).


Провідний редактор Черченко Н. А.

Літературний редактор Ісакова М. Л.

Технічний редактор Літвінов Ю.І.

Nike WMNS Air Force 1 Shadow White/Hydrogen Blue-Purple