ВипускиРубрикиАвториКлючові слова

Стаття

Випуск:2021 №2 (74)
Рубрика:Маркетинг
УДК:339.146
DOI:https://doi.org/10.33271/ebdut/74.154
Мова статті:Українська
Сторінки:154-167
Заголовок:Енергоощадна поведінка у площині маркетингу стартап-проєктів і маркетингової діяльності високотехнологічних підприємств світу
Автор:Касян С. Я., НТУ «Дніпровська політехніка»
Анотація:Методологія дослідження. Результати отримані за рахунок застосування методів: діалектичного, порівняння й узагальнення – для уточнення терміну «енергоощадна поведінка економічних і соціальних агентів»; теорій маркетингу, логістики, конкуренції та нечіткої логіки і нечітких множин – при розвитку методичного підходу формування конкурентоспроможності продукції, спрямованого на дотримання маркетингових енергоощадних цінностей; індексний підхід – під час формування індексу конкурентоспроможності високотехнологічних підприємств; маркетингового, економічного, графічного аналізу – при обчисленні обсягу продажу компанії Siemens AG за регіонами світу, встановленні варіації максимального значення рентабельності операційної діяльності за сферами діяльності компанії Siemens AG. Результати. Визначено складові енергоощадної поведінки підприємств, досліджено маркетингову діяльність, конкурентоспроможність продукції високотехнологічних підприємств. Окреслено складові енергоощадної поведінки підприємств у трактуванні представників різних наукових економічних шкіл, організацій. Встановлено, що енергоощадна поведінка економічних і соціальних агентів відображає комплексне дотримання засад концепції сталого розвитку, спрямована на безпечну взаємодію із довкіллям і збереженням енергетичних ресурсів. Запропоновано методичний підхід формування конкурентоспроможності продукції, спрямований на дотримання маркетингових енергоощадних цінностей на засадах використання теорії нечіткої логіки. Визначено, що конкурентоспроможність підприємств формується під впливом таких складових, як: економічна ефективність організації е-логістичного сервісу, успішність маркетингової діяльності логістичних віртуальних операторів п’ятого рівня, рівень ринкової концентрації, обсяг попиту і пропозиції. Досліджено маркетингову діяльність міжнародного концерну Siemens AG (Німеччина), зокрема його обсяг продажу за регіонами світу. Встановлено, що вагоме значення у маркетинговій діяльності концерну посідає реалізація високотехнологічної продукції та сервісних послуг у європейському регіоні, включаючи Німеччину. Новизна. Методичний підхід формування конкурентоспроможності продукції, спрямований на дотримання маркетингових енергоощадних цінностей на засадах використання теорії нечіткої логіки полягає в урахуванні складових конкурентоспроможності, відображенні функціональних напрямків логістики, логістичного сервісу, формуванні щільності, безперервності логістичних потоків, енергозбереженні під час зіставлення з логістичними лінгвістичними змінними, що позитивно впливає на набуття конкурентних переваг високотехнологічних підприємств. Практична значущість. Запропоновано досягати економічного ефекту від збільшення конкурентоспроможності продукції високотехнологічних підприємств машинобудування на основі застосування двох забезпечуючих підходів: конкурентного та логістичного. 
Ключові слова:Енергоощадна поведінка, Маркетингова діяльність, Високотехнологічні підприємства, Конкурентоспроможність продукції, Логістичний сервіс
Файл статті:EV20212_154-167.pdf
Література:
  • 1. European Marketing Confederation. Official site. Retrieved from https://emc.be.
  • 2. ESOMAR. Official site. Retrieved from Retrieved from https://www.esomar.org.
  • 3. Krush, P.V., Podvihina, V.I., Hulevych, V.O. «et al.» (2010). Orhanizatsiia vyrobnytstva. P.V. Krush, V. I. Podvihina, V.O. Hulevych. (Ed.). Kyiv: Karavela.
  • 4. Borysova, L.P. (2016). Rol komunikatsii v pobudovi efektyvnoi systemy motyvatsii personalu orhanizatsii. Young Scientist. 8(35), 7-10. Retrieved from http://molodyvcheny.in.ua/files/journal/2016/8/2.pdf.
  • 5. Kamenskyi, V.M. (2014). Napriamy zmitsnennia enerhetychnoi bezpeky v konteksti stvorennia tsentru derzhavno-pryvatnoho partnerstva Ukrainy ta Nimechchyny. Visnyk Dnipropetrovskoho universytetu, Seriia «Menedzhment Innovatsii», Vyp. 3, 40-46.
  • 6. Barannik, V.O. (2015). Enerhoiemnist VVP derzhavy: istorychni paraleli ta uroky dlia Ukrainy. Stratehichni priorytety, 1(34). 113-119.
  • 7. Stohniy, B.S., Kyrylenko, O.V., &. Denysiuk, S.P. (2010). Intelektualni elektrychni merezhi elektroenerhetychnykh system ta yikhnie tekhnolohichne zabezpechennia. Tekhnichna elektrodynamika, (6), 44-50.
  • 8. Kasian, S.Ya. (2020). Mizhnarodna marketynhova komunikatsiyna i lohistychna spivpratsia pidpryiemstv Ukrainy u prostori YeS u mezhakh polityky Skhidnoho Partnerstva. Proceedings from MIIM ‘XVI (XXVIII) Mizhnarodna naukovo-praktychna konferentsiia «Mizhnarodne naukovo-tekhnichne spivrobitnytstvo: pryntsypy, mekhanizmy, efektyvnist». (pp. 19-21). Kyiv: KPI im. Ihoria Sikorskoho, Vyd-vo «Politekhnika». Retrieved from http://ied.kpi.ua/wp-content/uploads/2020/03/ISTC-2020.pdf.
  • 9. Amosha, O.I., Fedorenko, V.H., Belopolskyi, N.H., & Turchenko, D. K. (2008). Ekonomichni pidkhody do efektyvnoho vykorystannia enerhetychnykh resursiv. Ekonomika ta derzhava, (1), 4-7.
  • 10. Shevchuk, V.Ya, «et al.» (2014). Polityka enerhoefektyvnoho rozvytku i zminy klimatu. V.Ya. Shevchuk (Ed.). Kyiv: TsP «Komprynt».
  • 11. Naraievskyi, S.V. (2015). Konkurentospromozhnist alternatyvnykh tekhnolohii otrymannia enerhii. Extended abstract of candidate’s thesis. Kyiv.
  • 12. KUP «EkoVin». Ofitsiinyi sait Vinnytskoi miskoi rady. Retrieved from http://www.vmr.gov.ua/MunicipalEnreprise/Lists/EcoVin/Default.aspx.
  • 13. Ukaz Prezydenta Ukrainy «Pro Stratehiiu staloho rozvytku «Ukraina-2020» Retrieved from https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/5/2015#Text.
  • 14. Kasian, S.Ya. (2013). E-lohistyka v systemi zabezpechennia konkurentospromozhnosti pidpryiemstv. Visnyk Zaporizkoho natsionalnoho universytetu, Zbirnyk naukovykh prats, Ekonomichni nauky, 1(17). 17-22.
  • 15. Kasian, Sergii (2013). The marketing activity of the enterprises in economy of knowledge: Chapter V. Editors: Budziewicz-Guźlecka Agnieszka, Drab- Kurowska Anna, Drela Karolina, Sokół Aneta: Enter- prises development strategies in the knowledge-based economy. Series: Modern challenges of economy entities. USA, New York : IGLOBAL WRITER Inc. 108-119.
  • 16. Kasian, S.Ya. (2013). Komunikatsiino- lohistychna orhanizatsiia rehionalnoi vzaiemodii pidpryiemstv. Visnyk Odeskoho natsionalnoho universytetu imeni I. I. Mechnykova, Ser. : Ekonomika, T.18, Vyp. 1/1, 152-156. Odesa: Vydavnychyi dim «Helvetyka».
  • 17. Ofitsiinyi sait mizhnarodnoho kontsernu Siemens AG. Retrieved from https://new.siemens.com/global/en/general/old-browser.html.
  • 18. Ofitsiinyi sait kompanii «Simens Ukraina». Prezentatsiia kompanii Simens Ukraina za 2019 rik Retrieved from https://www.cee.siemens.com.