Анотація: | Методи. За останні роки маркетинг досяг точки еволюції, коли адаптація до цифрових тенденцій є важливою. У багатьох ситуаціях платформи, які використовуються для онлайнпросування, містять алгоритми для визначення найкращих комбінацій. Конкретними методами дослідження послугували: аналіз і синтез – під час виявлення нових тенденцій у цифровому маркетингу, зокрема використання ключових слів для сталого бізнесу; класифікацій – для групування інструментів дослідження ключових слів у цифровому маркетингу. Результати. У статті представлено дослідження, яке висвітлює поточну ситуацію, що склалася у цифровому маркетингу. Продемонстровано, що в сучасній індустрії маркетингу активно зростає нова підгалузь – автоматизований маркетинг, що характеризується включенням голосового пошуку в маркетинг або методи визначення ключових слів. Виявлено найбільш поширені інструменти дослідження ключових слів, показано ефективність їхнього застосування в практичній діяльності. Результати демонструють тенденцію переходу від цифрового маркетингу до інтелектуального маркетингу з використанням штучного інтелекту. Новизна. Виявлено сучасні тенденції розвитку цифрового маркетингу, виокремлено специфіку його нової форми – інтелектуального маркетингу. Продемонстровано особливості адаптації сучасної маркетингової моделі до штучного інтелекту. Практична значущість. Розглядається поточний стан штучного інтелекту в маркетингових процесах надається послідовна модель з використанням інтелектуального маркетингового рішення, яке може покращити видимість веб-сайту за допомогою ключових слів. |
Література: | - 1. Denish, S., & Murthi, B. (2021). Marketing in a data-driven digital world: Implications for the role and scope of marketing. Journal of Business Research, No 125, pp. 772-779.
- 2. Dimitrieska, S., Stankovska, A., & Efremov, T. (2018). Artificial Intelligence and Marketing. Entrepreneurship, No 6(2), pp. 298-304.
- 3. Dumitriu, D., & Popescu, M. (2019). Artificial Intelligence Solutions for Digital Marketing. 13th International Conference Interdisciplinarity in Engineering, pp. 630-637.
- 4. Miklosik, A. (2019). Search Engine Marketing Strategies: Google Answer Box-Related Search Visibility Factors. In Handbook of Research on Entrepreneurship and Marketing for Global Reach in the Digital Economy, IGI Global, pp. 463-485.
- 5. Zhu, X., & Tan, Z. (2012). SEO keyword analysis and its application in website editing system. In IEEE 8th International Conference on Wireless Communications, Networking and Mobile Computing, pp. 1-4.
- 6. Olson, S., & Levy, J. (2018). Transforming marketing with artificial intelligence. Applied Marketing Analytics, No 3(4), pp. 291-297.
- 7. Spencer, M. (2019). «Just Google It:» Keywords, Digital Marketing, and the Professional Writer, pp. 70-75;
- 8. Symons, M., Roytman, A., Kirkby, S., Umblijs, A., Srivastava, J., & Williams, M. (2019). U.S. Patent Application No. 10/332, p.42.
- 9. Scholz, M., Brenner, C., & Hinz, O. (2019). AKEGIS: automatic keyword generation for sponsored search advertising in online retailing. Decision Support Systems, No.119, pp. 96-106.
|