ВипускиРубрикиАвториКлючові слова

Ключеве слово: Штучний інтелект

МЕНЕДЖМЕНТ

2024 №1 (85) Мшвідобадзе Т. І.  Вплив штучного інтелекту та машинного навчання на бізнес-процеси

ЕКОНОМІЧНА ТЕОРІЯ

2024 №1 (85) Бурикін О. М.  Аналіз форм і видів цифрових технологій та їх вплив на сучасне суспільство у динамічному ринковому середовищі

ФIНАНСИ, ОБЛІК ТА ОПОДАТКУВАННЯ

2023 №4 (84) Чорнобаєв В. В.  Біржова діяльність в умовах поширення технологій штучного інтелекту

МАРКЕТИНГ

2023 №4 (84) Мшвідобадзе Т. І.Осадзе Л.Сосанідзе М.  Адаптація цифрового маркетингу до штучного інтелекту

ФIНАНСИ, ОБЛІК ТА ОПОДАТКУВАННЯ

2023 №2 (82) Соляник Л. Г.Штефан Н. М.Ніколаєнко А. О.  Fintech-інструменти для прогнозування банкрутства: інтеграція традиційних та інноваційних підходів

2023 №2 (82) Солодкий В. В.Поліщук Ю. А.  Впровадження штучного інтелекту в українських банках та бізнесі: перспективи та застереження

МАРКЕТИНГ

2021 №4 (76) Підлісна О. А.Виборнов А. О.  Аналіз тенденцій застосування реклами у соціальних мережах

ЕКОНОМІЧНА ТЕОРІЯ

2020 №1 (69) Лазебник Л. Л.Войтенко В. О.  Сутність, особливості та параметри цифрової економіки