ВипускиРубрикиАвториКлючові слова

Автор: Мшвідобадзе Т. І.

МАРКЕТИНГ

2024 №3 (87) Мшвідобадзе Т. І.  Роль інтернет-маркетингу в розвитку бізнесу: практичний кейс застосування технологій інтернет-магазину

ЕКОНОМІЧНА ТЕОРІЯ

2024 №2 (86) Мшвідобадзе Т. І.  Кількісна оцінка цифрової економіки згідно з пропонованою системою вімирювання

МЕНЕДЖМЕНТ

2024 №1 (85) Мшвідобадзе Т. І.  Вплив штучного інтелекту та машинного навчання на бізнес-процеси

МАРКЕТИНГ

2023 №4 (84) Мшвідобадзе Т. І.Осадзе Л.Сосанідзе М.  Адаптація цифрового маркетингу до штучного інтелекту

2023 №3 (83) Мшвідобадзе Т. І.  Бізнес-моделі та можливості штучного інтелекту

ФIНАНСИ, ОБЛІК ТА ОПОДАТКУВАННЯ

2023 №1 (81) Мшвідобадзе Т. І.  Модель вимірювання ймовірності настання фінансової кризи

ФІНАНСИ

2022 №1 (77) Мшвідобадзе Т. І.  Проблеми безпеки в мобільних платіжних системах нового покоління