ВипускиРубрикиАвториКлючові слова

Стаття

Випуск:2012 №2 (38)
Рубрика:Маркетинг
УДК:658.8:330
Мова статті:Українська
Сторінки:124-127
Заголовок:Споживацький потенціал як фактор маркетингового формування інноваційного потенціалу
Автор:Файвішенко Д. С.
Анотація:У статті визначенні основні властивості брендингу як управлінського процесу, виділені наступні характерні властивості: динамічність, стійкість, безперервність, сувору послідовність етапів і основних груп операцій, циклічність, дискретність брендингу, що дає змогу розширити теоретичні основи наукової організації брендингу на підприємстві. 
Ключові слова:Бренд, Брендинг, Властивості брендингу, Ефективність брендингу, Функціональна структура бренду
Файл статті:EV20122_124-127.pdf