Випуски | Рубрики | Автори | Ключові слова |
Ключеве слово: Бренд
2022 №3 (79) Касян С. Я., Пілова К. П., Макуха Ю. М. Міжнародне планування маркетингової стратегічної діяльності компанії: інформаційні технології просування бренду
2020 №1 (69) Яцентюк С. В. Вплив атрибутів бренду на формування його цільового іміджу в нових ринкових і технологічних умовах
2015 №4 (52) Яцентюк С. В. Створення ефективного підходу щодо формування та розвитку капіталу бренду за допомогою методу управління «GAP – розривом бренду»
2014 №3 (47) Яцентюк С. В. Динамічна модель управління розвитком брендів продукції промислового призначення
2012 №4 (40) Яцентюк С. В. Формування брендів промислової продукції: сучасні підходи
2012 №2 (38) Файвішенко Д. С. Споживацький потенціал як фактор маркетингового формування інноваційного потенціалу
2012 №1 (37) Яцентюк С. В. Створення ефективної бренд-архітектури підприємства: світовий досвід та українська практика
2011 №1 (33) Євдокимов Ф. І. Оцінка ефективності бренду як чинника конкурентних переваг