ВипускиРубрикиАвториКлючові слова

Ключеве слово: Бренд

МАРКЕТИНГ

2022 №3 (79) Касян С. Я.Пілова К. П.Макуха Ю. М.  Міжнародне планування маркетингової стратегічної діяльності компанії: інформаційні технології просування бренду

2020 №1 (69) Яцентюк С. В.  Вплив атрибутів бренду на формування його цільового іміджу в нових ринкових і технологічних умовах

МЕНЕДЖМЕНТ

2015 №4 (52) Яцентюк С. В.  Створення ефективного підходу щодо формування та розвитку капіталу бренду за допомогою методу управління «GAP – розривом бренду»

2014 №3 (47) Яцентюк С. В.  Динамічна модель управління розвитком брендів продукції промислового призначення

МАРКЕТИНГ

2012 №4 (40) Яцентюк С. В.  Формування брендів промислової продукції: сучасні підходи

2012 №2 (38) Файвішенко Д. С.  Споживацький потенціал як фактор маркетингового формування інноваційного потенціалу

2012 №1 (37) Яцентюк С. В.  Створення ефективної бренд-архітектури підприємства: світовий досвід та українська практика

ЕКОНОМІКА ПІДПРИЄМСТВА

2011 №1 (33) Євдокимов Ф. І.  Оцінка ефективності бренду як чинника конкурентних переваг