ВипускиРубрикиАвториКлючові слова

Стаття

Випуск:2013 №2 (42)
Рубрика:Менеджмент
УДК:338.534
Мова статті:Українська
Сторінки:157-163
Заголовок:Стратифікація суспільних уподобань на споживчому ринку при формуванні соціально-рівноважної цінової політики
Автор:Штапаук Г. П.
Анотація:Запропоновано механізм стратифікації суспільних уподобань на споживчому ринку за ознаками ціни та еластичності товарів, що дозволяє формувати соціально рівноважну цінову політику у відповідності з інтересами як продавця, так і покупця, забезпечуючи при цьому прийнятну прибутковість комерційної діяльності і, одночасно, стимулюючи розвиток процесу споживання. 
Ключові слова:Суспільні уподобання, Споживчий ринок, Стратифікація, Товар, Ціна, Дисконт, Еластичність, Прибуток, Соціальна рівновага, Цінова політика
Файл статті:EV20132_157-163.pdf
Реферат:EV20132_157-163ua.pdf