ВипускиРубрикиАвториКлючові слова

Стаття

Випуск:2013 №2 (42)
Рубрика:Менеджмент
УДК:338.439(477)
Мова статті:Українська
Сторінки:164-171
Заголовок:Теоретичні засади дослідження продовольчого ринку
Автори:Сенишин О. С.,
Дзюбенко Н. О.
Анотація:У статті визначено основні теоретичні підходи дослідження продовольчого ринку як важливої складової соціально-економічної системи суспільства. Розглянуто ґенезу категорії «ринок» та висвітлено основні підходи до визначення сутності продовольчого ринку. Встановлено особливості функціонування продовольчого ринку, розкрито його структуру, запропоновано підхід до класифікації за принципом цінової доступності товарів для кінцевих споживачів та призначенню продовольчих товарів. 
Ключові слова:Ринок, Товарний ринок, Продовольчий ринок, Класифікація продовольчого ринку, Структура продовольчого ринку, Організаційна структура
Файл статті:EV20132_164-171.pdf
Реферат:EV20132_164-171ua.pdf