ВипускиРубрикиАвториКлючові слова

Стаття

Випуск:2013 №3 (43)
Рубрика:Менеджмент
УДК:339.138: 005.56: 005.8
Мова статті:Українська
Сторінки:170-175
Заголовок:Маркетингова кооперація як один із дієвих механізмів скорочення витрат на етапі ініціалізації проекту
Автор:Вишневська М. К.
Анотація:В роботі обґрунтовано вибір проектно-орієнтованого управління як базового інструменту розвитку організації та підвищення її конкурентоспроможності. Запропоновано механізм зниження маркетингових витрат під час проведення функціонального (маркетингового) аналізу проекту за рахунок стратегічного альянсу підприємств у сфері маркетингу на основі коопераційних взаємодій між ними. Наведено орієнтовний експрес-аналіз наслідків прийнятих управлінських рішень за допомогою методів фінансового менеджменту. 
Ключові слова:Проект, Альянс, Маркетингова кооперація, Маркетингові дослідження, Витрати, Підприємство
Файл статті:EV20133_170-175.pdf
Реферат:EV20133_170-175ua.pdf