Випуски | Рубрики | Автори | Ключові слова |
Ключеве слово: Маркетингові дослідження
2024 №2 (86) Чобіток В. І., Годунов С. Д. Технологічний підхід в інноваційній діяльності підприємств при формуванні маркетингових продуктів: соціально-економічні аспекти
2023 №4 (84) Трегуб М. В., Куваєва Т. В., Пілова К. П., Чурсіна Я. В. Поведінка споживачів на ринку освітніх послуг: особливості вибору спеціальності та закладу вищої освіти
2022 №4 (80) Полоус О. В., Баранюк А. Ю. Управління екологічним маркетингом як фактор підвищення конкурентоспроможності інжинірингових послуг
2013 №4 (44) Романова А. А. Застосування маркетингової інформаційної системи у процесі розробки стратегічного плану брендингу території
2013 №3 (43) Вишневська М. К. Маркетингова кооперація як один із дієвих механізмів скорочення витрат на етапі ініціалізації проекту