ВипускиРубрикиАвториКлючові слова

Ключеве слово: Маркетингові дослідження

МАРКЕТИНГ

2024 №2 (86) Чобіток В. І.Годунов С. Д.  Технологічний підхід в інноваційній діяльності підприємств при формуванні маркетингових продуктів: соціально-економічні аспекти

2023 №4 (84) Трегуб М. В.Куваєва Т. В.Пілова К. П.Чурсіна Я. В.  Поведінка споживачів на ринку освітніх послуг: особливості вибору спеціальності та закладу вищої освіти

2022 №4 (80) Полоус О. В.Баранюк А. Ю.  Управління екологічним маркетингом як фактор підвищення конкурентоспроможності інжинірингових послуг

2013 №4 (44) Романова А. А.  Застосування маркетингової інформаційної системи у процесі розробки стратегічного плану брендингу території

МЕНЕДЖМЕНТ

2013 №3 (43) Вишневська М. К.  Маркетингова кооперація як один із дієвих механізмів скорочення витрат на етапі ініціалізації проекту