Випуск: | 2015 №4 (52) |
Рубрика: | Менеджмент |
УДК: | 658.8.011:519.24 |
Мова статті: | Українська |
Сторінки: | 153-160 |
Заголовок: | Створення ефективного підходу щодо формування та розвитку капіталу бренду за допомогою методу управління «GAP – розривом бренду» |
Автор: | Яцентюк С. В. |
Анотація: | Базуючись на дослідженнях сутності, елементів і механізмів формування та розвитку сукупного капіталу бренду і походження явища «GAP – розриву бренду» запропоновано структурно-логічну модель процесу управління формуванням та розвитком капіталу бренду за допомогою методу управління «GAP – розривом бренду». На підставі цієї моделі рекомендовано стандартизовану форму упорядкованого процесу її практичної імплементації у практичну діяльність підприємства. Для ліквідації «GAP – розриву бренду» запропоновані подальші дії по плануванню практичної реалізації комплексу бренд-менеджменту із застосуванням цього Іструментарію. |
Ключові слова: | Бренд, Капітал бренду, Метод управління «GАР – розривом бренду», Комплекс бренд - менеджменту, Позиціонування бренду |
Файл статті: | EV20154_153-160.pdf |
Реферат: | EV20154_153-160ua.pdf |
Література: | - 1. Ries Al Holistic Marketing Explored / Al Ries // [Електронний ресурс] Branding Strategy Insider URL: http://www.brandingstrategyinsider.com/2009/08/holistic-marketing-explored.html#.VkR3ptLhC01
- 2. Kapferer Jean-Noël The New Strategic Brand Management: Creating and Sustaining Brand Equity Long Term / Jean-Noël Kapferer. - Kogan Page Publishers,
- 2008. - 560 р.
- 3. Келлер, К. Л. Стратегический брэнд- менеджмент: создание, оценка и управление марочным капиталом / К. Л. Келлер; 2-е издание, пер. с англ. - М. : Издательский дом «Вильямс», 2005. - 704 с.
- 4. Drawbaugh Kevin Brands in the Balance: Meeting the Challenges to Commercial Identity/ Kevin Drawbaugh. - Reuters, 2001. - 278 р.
- 5. Котлер Ф. Бренд-менеджмент в В2В сфере. Зачем нужен бренд-менеджмент на промышленных рынках? / Ф. Котлер, В. Пферч. - СПб : Вершина, 2009. - 432 с.
- 6. Лейфер Л. А. Оценка компании. Анализ различных методов при использовании доходного под- хода / Л. А. Лейфер, С. В. Вожик // [Електронний ре- сурс] Корпоративный менеджмент URL: http://www.cfin.ru/finanalysis/value/revenue_analysis.shtm [З головок з екрану]
- 7. Official web-site of the Brand Finance / [Електронне джерело]: Режим доступу URL: http://brandfinance.com/ [Заголовок з екрану]
- 8. Official web-site of the Interbrand / [Електронне джерело]: Режим доступу URL: http://interbrand.com/ [Заголовок з екрану]
- 9. Official web-site of the Brand Valuation In- tangible Business / [Електронне джерело]: Режим досту- пу URL: http://www.brandvaluation.co.uk/Brand- Valuation-Services/ [Заголовок з екрану]
- 10. Official web-site of the BrandSystem / [Електронне джерело]: Режим доступу URL: http://brandsystem.biz/ [Заголовок з екрану]
- 11. ISO 1 0668:2010(Е) « Bra nd valuation - Requirements f or monetary brand valuation» [Е лектронне джерело]: Режим доступу URL: // http://www.iso.org/iso/catalogue_detail?csnumber=46032 [Заголовок з екрану]
- 12. Official web-site of the International Trade-mark Association (INTA) / [Електронне джерело]: Режим доступу URL: http://www.inta.org/TrademarkBasics/ FactSheets/Pages/BrandValuation.aspx [Заголовок з екрану]
- 13. Off icial web-site o f the Small Business Encycloprdia/ [Електронне джерело]: Режим доступу URL: http://www.entrepreneur.com/encyclopedia/branding [За- головок з екрану]
- 14. Яцентюк С. В. Бренд продукції промислових підприємств: дуалістичний підхід / С. В. Яцентюк // Вісник СНУ ім. В. Даля. - 2013. - № 11 (200). - С. 283-287.
|