Випуски | Рубрики | Автори | Ключові слова |
Автор: Яцентюк С. В.
2020 №1 (69) Яцентюк С. В. Вплив атрибутів бренду на формування його цільового іміджу в нових ринкових і технологічних умовах
2019 №2 (66) Яцентюк С. В. Маркетингові стратегії брендингу на ринку освітніх послуг: аспекти конкурентоспроможності ЗВО
2015 №4 (52) Яцентюк С. В. Створення ефективного підходу щодо формування та розвитку капіталу бренду за допомогою методу управління «GAP – розривом бренду»
2014 №3 (47) Яцентюк С. В. Динамічна модель управління розвитком брендів продукції промислового призначення
2012 №4 (40) Яцентюк С. В. Формування брендів промислової продукції: сучасні підходи
2012 №1 (37) Яцентюк С. В. Створення ефективної бренд-архітектури підприємства: світовий досвід та українська практика
2005 №1 (9) Яцентюк С. В. Інноваційний бренд-менеджмент як ефективний інструмент стратегічного управління змінами на підприємствах регіону