ВипускиРубрикиАвториКлючові слова

Стаття

Випуск:2024 №3 (87)
Рубрика:Маркетинг
УДК:030
DOI:https://doi.org/10.33271/ebdut/87.101
Мова статті:Англійська
Сторінки:101-105
Заголовок:Роль інтернет-маркетингу в розвитку бізнесу: практичний кейс застосування технологій інтернет-магазину
Автор:Мшвідобадзе Т. І., Горійський державний університет (Грузія)
Анотація:Методологія дослідження. Результати дослідження ролі Інтернет-маркетингу в розвитку торгівельного бізнесу базуються на використанні вторинних даних, отриманих із різних джерел, включаючи наукові статті з даної проблематики, веб-сайти, монографії та бізнес-новини. Під час дослідження використовувались методи аналізу й синтезу – для виокремлення найбільш впливових цифрових технологій, що можуть сприяти успішному розвитку Інтернет-магазину; методологія кейс-стаді – при формуванні прикладу реалізації графічного інтерфейсу Інтернет-магазину на основі технології Bootstrap Результати. Інтернет-маркетинг та електронні послуги вважаються останніми напрямками досліджень, які мають стратегічне значення для підприємств, які спрямували свої зусилля на електронний ринок. Дослідження показали, що поведінка споживачів в Інтернеті відрізняється від поведінки споживачів на традиційному ринку. У цій статті представлено теоретичний огляд ролі Інтернет-маркетингу для розвитку бізнесу та показано практичний приклад створення інтернет-магазину з графічним інтерфейсом користувача. Інтернет пропонує організації широкі можливості для ефективного та практичного розвитку бізнесу, тому автори розглянули найкращі способи створення інтернет-маркетингу для ведення успішного бізнесу. Новизна. Продемонстровано напрями інтеграції Інтернет-маркетингу та бізнесу, що створює підґрунтя для досягнення компанією своїх стратегічних цілей. Представлено концепцію графічного інтерфейсу для Інтернет-магазину, що пропонує споживачам спеціалізовану комп’ютерну техніку. Визначено технології та продемонстровано специфіку їхнього впровадження в Інтернет-магазині. Практична цінність: У цій статті розглядаються можливості Bootstrap для електронної комерції, досліджуються його функції, переваги та найкращі практики, щоб допомогти компаніям створювати захоплюючі онлайн-магазини, які забезпечують виняткову взаємодію з користувачами. У світі електронної комерції, що швидко розвивається, наявність візуально привабливого та зручного для користувачів онлайн-магазину має вирішальне значення для залучення клієнтів і стимулювання продажів. 
Ключові слова:Інтернет-маркетинг, Інформаційна система, Програмування, Інформаційні технології, Інтернет-магазин
Файл статті:EV20243_101-105.pdf
Література:
  • 1. Kemp, S. (2020). Global Digital 2020: Global Digital Overview. DataReportal, 20 January 2020. p. 68. https://datareportal.com/reports/digital-2020-glob-al-digital-overview.
  • 2. Measuring digital development The ICT Development Index 2023. International Telecommunication Union Development Sector, pp. 78-80. https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/igo/
  • 3. Olbrich, R. and Schultz, C. (2008). Search engine marketing and click fraud. Research Paper No.5. FernUniversität, Hagen. Retrieved from www.fernunihagen.de/MARKETING/material/downloads/no5_web.pdf, 72.
  • 4. Atshaya, S. & Rungta, S. (2016). Digital Marketing vs. Internet Marketing: A Detailed Study. International Journal of Novel Research in Marketing Management and Economics 3(1), pp. 29-33.
  • 5. Haug, A. (2012) The Implementation of Enterprise Content Management Systems in SMEs. Journal of Enterprise Information Management, 25, pp. 349-372. http://dx.doi.org/10.1108/17410391211245838.
  • 6. Håkon Wium Lie, & Janne Saarela (2009). Multipurpose Web publishing using HTML, XML, and CSS.
  • 7. W. Computer (2016). Responsive Web Design With Bootstrap.Vol. 5, №. 4, p. 274.
  • 8. Peterson, R.A., Balasubramanian S., & B.J.J.A.M. (2007). Bronnenberg, Exploring the implications of the internet for consumer marketing, Journal of the Academy of Marketing Science, pp.43-47.