Економічний вісник НГУ

  • Головна
  • Авторам
    • Основні рубрики
    • Основні рецензенти
    • Вимоги до авторів
    • Зразок оформлення статті
    • Зразок оформлення рисунків та таблиць
    • Зразок оформлення відомостей про автора
    • Зразок оформлення References
  • Видавництво
    • Редакційна колегія журналу
    • Контакти
    • Редакційна політика
    • Положення про рецензування статей
    • Принципи публікаційної етики
  • Архів
  • Пошук
 
  • English
  • Українська

ВипускиРубрикиАвториКлючові слова

Ключеве слово: Інформаційні технології

МАРКЕТИНГ

2024 №3 (87) Мшвідобадзе Т. І.  Роль інтернет-маркетингу в розвитку бізнесу: практичний кейс застосування технологій інтернет-магазину

ФIНАНСИ, ОБЛІК ТА ОПОДАТКУВАННЯ

2022 №3 (79) Штефан Н. М., Соляник Л. Г., Стефаненкова Ю. С.  Оптимізація портфелю банківських продуктів в умовах розвитку Fin-Tech з використанням економіко-математичних моделей

МАРКЕТИНГ

2022 №3 (79) Касян С. Я., Пілова К. П., Макуха Ю. М.  Міжнародне планування маркетингової стратегічної діяльності компанії: інформаційні технології просування бренду

Головна Архів Авторські права 2025 © Економічний вісник НГУ. Усі права захищені. Designed by JoomlArt.com. Joomla! — безкоштовне програмне забезпечення, яке розповсюджується за ліцензією GNU Загальна Публічна Ліцензія.
2006-2014 © Українська локалізація Joomla! Україна.