ВипускиРубрикиАвториКлючові слова

Стаття

Випуск:2022 №3 (79)
Рубрика:Маркетинг
УДК:339.146
DOI:https://doi.org/10.33271/ebdut/79.048
Мова статті:Українська
Сторінки:48-58
Заголовок:Міжнародне планування маркетингової стратегічної діяльності компанії: інформаційні технології просування бренду
Автори:Касян С. Я., НТУ «Дніпровська політехніка»,
Пілова К. П., НТУ «Дніпровська політехніка»,
Макуха Ю. М., НТУ «Дніпровська політехніка»
Анотація:Методологія дослідження. У статті використано такі методи наукових досліджень: узагальнення, ранжуванння, індукції та дедукції – при визначенні значущості застосування маркетингових методів просування на споживчому та промисловому ринках за пріоритетністю; системного аналізу – під час дослідження архітектури глобального бренду мастильних матеріалів бренду Mobil; статистичний аналіз – під час аналізу маркетингової стратегічної діяльності ТОВ «МаслоТрейд» на ринку паливно-мастильних матеріалів України; IFAS-аналіз – у ході аналізу внутрішнього середовища, формулювання й оцінки чинників сили і слабкості компанії; конкурентний аналіз, порівняння – під час проведення оцінки конкурентної позиції постачальників ММ у ІІ півріччі 2021 р. Результати. Продемонстровано застосування маркетингових методів просування продукції на споживчому та промисловому ринках за їхньою пріоритетністю. Проаналізовано маркетингову стратегічну діяльність ТОВ «МаслоТрейд» на ринку паливно-мастильних матеріалів України. Охарактеризовано архітектуру глобального бренду мастильних матеріалів Mobil, зокрема, описано логотипи батьківського бренду, майстер бренду, суб-брендів та бренду послуг. Здійснено порівняння цін на паливно-мастильні матеріали різних брендів на ринку України у ІІ півріччі 2021 р. та порівняно властивості брендів мастильних матеріалів. Новизна. За результатами проведеного аналізу внутрішнього середовища, сформульовано й оцінено чинники сили і фактори слабкості ТОВ «МаслоТрейд». Проведено оцінку конкурентної позиції постачальників мастильних матеріалів у ІІ півріччі 2021 р. Практична значущість. Здійснений аналіз дозволяє компанії ТОВ «МаслоТрейд» поліпшити маркетингову діяльність на міжнародному та українському ринку паливно-мастильних матеріалів, що знайшло свій прояв у цінових, комунікаційних складових просування бренду Mobil, продовженні проведення політики дебетових відстрочок, що допомагає підтримувати своїх партнерів у веденні бізнесу та сприяє його розвитку. Методичні складові аналізу внутрішнього середовища компанії, конкурентного аналізу можуть бути використані в маркетинговій діяльності інших підприємств. 
Ключові слова:Промисловий ринок, Бренд, Просування, Інформаційні технології, Мастильні матеріали, Сегментація, Маркетингова стратегічна діяльність
Файл статті:EV20223_048-058.pdf
Література:
  • 1. Kasian, S.Ya. (2021). Prosuvannia ekolohichnykh, enerhozberihaiuchykh innovatsiy vysokotekhnolohichnykh pidpryiemstv u systemi kholistychnoho tsyfrovoho marketynhu / Promotion of High-Tech Enterprises Environmental, Energy-Saving Innovations in The System of Holistic Digital Marketing. Ekonomichnyy visnyk NTUU «KPI imeni Ihoria Sikorskoho», (18). Retrieved from http://ev.fmm.kpi.ua/article/view/237535 https://doi.org/10.20535/2307-5651.19.2021.237535
  • 2. Marketing: An Introduction (5th Edition). by Gary Armstrong and Philip Kotler. Publisher: Prentice Hall; Subsequent edition (January 1, 1999). 736 pages. ISBN-10 : 013012771X. ISBN-13 : 978-0130127716.
  • 3. Pryimak, L.I., Davydok, A.S., & Kudenko, N.V. (2008). Osoblyvosti ta instrumentarii prosuvannia na promyslovomu rynku. Aktualni problemy ekonomiky ta upravlinnia: zbirnyk naukovykh prats molodykh vchenykh. Fakultet menedzhmentu ta marketynhu Natsionalnoho tekhnichnoho universytetu Ukrainy «Kyivskyi politekhnichnyi instytut», Issue 2. Retrieved from http://probl-economy.kpi.ua/pdf/2008_17.pdf
  • 4. Zozulov, O., & Nesterova, Yu. (2008). Brend yak nematerialnyi aktyv u postindustrialnomu suspilstvi. Ekonomika Ukrainy, (3), 4.
  • 5. Balabanova, L.V. (Ed.). (2005). SWOT-analiz - osnova formuvannia marketynhovykh stratehii. (2nd ed., rev.). Kyiv: Znannia.
  • 6. Bezuhla, L.S., Pilova, K.P., & Makukha, Yu.M. (2020). Stratehiia blakytnoho okeanu yak innovatsiinyi vektor rozvytku biznes-struktur. Visnyk Khmelnytskoho natsionalnoho universytetu, (4), T. 3,
  • 95-99. DOI: 10.31891/2307-5740-2020-284-4(3)-14
  • 7. Jean-Noël Kapferer. Les marques Capital de l'- entreprise (French Edition) Paperback. Paris, France : Publisher : Eyrolles Group; ORGANISATION edition (January 1, 2015). 824 pages. ISBN-10 : 2212539088. ISBN-13 : 978-2212539080.
  • 8. Zozulov, O., & Nesterova, Yu. (2006). Modeli brendynhu: klasyfikatsiia ta stysla kharakterystyka. Marketynh v Ukraini, (5), 44-49.
  • 9. Kasian, S.Ya., & Perminova, A.A. (2013). Vartisno-spozhyvchi skladovi brendynhu kompanii v Ukraini. Visnyk Zaporizkoho natsionalnoho universytetu. Zbirnyk naukovykh prats. Ekonomichni nauky. Zaporizhzhia: Zaporizkyi natsionalnyi universytet, 3(19), 29-36.
  • 10. Osnovni metryky i KPI v Internet-marketynhu. URL: https://ideadigital.agency/blog/osnovni-metriki-i-kpi-v-internet-marketingu/
  • 11. Bilovodska, O.A., & Puzikova, M.V. (2011). Analiz i otsinka personalnoho brendynhu v umovakh pidvyshchennia profesiinoho uspikhu osobystosti. Marketynh i menedzhment innovatsiy, (4), T.I. Retrieved from https://mmi.fem.sumdu.edu.ua/sites/default/files/mmi2011_4_1_67_74.pdf
  • 12. Informatsiia pro kompaniiu, Ofitsiinyi sait kompanii TOV «MasloTreid». Retrieved from https://maslotrade.com
  • 13. Korporatyvnyi resurs kompanii ExxonMobil dlia EAME. Retrieved from https://dnet.mobil.com/ua/
  • 14. Zozulov, O.V. (2003). Sehmentuvannia rynku. Kharkiv: Studtsentr.
  • 15. Kasian, S.Ya., & Didkovska, V.S. (2018). Brend yak marketynhovyi komunikatsiinyi zasib vplyvu na kohnityvnyi prostir spozhyvacha. Proceedings from MIIM ’18 Mizhnarodna naukovo-praktychna konferentsiia (Poltava, 14 travnia 2018 r.): in 5 parts, Sektsiia 16. Marketynh. «Suchasnyi stan ta perspektyvy rozvytku ekonomiky, obliku ta prava». Zbirnyk tez dopovidey. Poltava: TsFEND, Part 3, (pp 43-45). Retrieved from http://www.economics.in.ua/2018/05/3.html
  • 16. Ofitsiinyi sait API (Amerykanskyi Instytut Nafty) api.org. Retrieved from https://www.api.org/products-and-services/engine-oil