ВипускиРубрикиАвториКлючові слова

Автор: Пілова К. П.

МАРКЕТИНГ

2025 №2 (90) Захарченко Ю. В.Куваєва Т. В.Луценко І. М.Пілова К. П.  Маркетинг в електроенергетиці України: проблеми та перспективи ринку зарядних станцій для електромобілів

2025 №2 (90) Пілова К. П.Куваєва Т. В.Пілова Д. П.Череп А. Ю.  Тенденції цифровізації в українській вищій освіті: потреби та вподобання зацікавлених сторін

2023 №4 (84) Трегуб М. В.Куваєва Т. В.Пілова К. П.Чурсіна Я. В.  Поведінка споживачів на ринку освітніх послуг: особливості вибору спеціальності та закладу вищої освіти

2022 №3 (79) Касян С. Я.Пілова К. П.Макуха Ю. М.  Міжнародне планування маркетингової стратегічної діяльності компанії: інформаційні технології просування бренду

2021 №3 (75) Сапінський О.Шинкаренко Н. В.Пілова К. П.  Маркетинг у створенні стратегічних переваг на ринку послуг

2010 №4 (32) Пілова К. П.  Аналіз методик оцінки економічної ефективності використання вугілля в енергетиці