ВипускиРубрикиАвториКлючові слова

Стаття

Випуск:2024 №2 (86)
Рубрика:Маркетинг
УДК:339.138
DOI:https://doi.org/10.33271/ebdut/86.132
Мова статті:Українська
Сторінки:132-139
Заголовок:Технологічний підхід в інноваційній діяльності підприємств при формуванні маркетингових продуктів: соціально-економічні аспекти
Автори:Чобіток В. І., Українська інженерно-педагогічна академія,
Годунов С. Д., Українська інженерно-педагогічна академія
Анотація:Методологія дослідження. Під час проведення дослідження були використані такі методи, як: метод логічного й історичного – при вивченні еволюції зовнішньої реклами під впливом появи нових технологій; аналіз і синтез – при виокремленні ключових видів цифрових технологій, які здійснюють вплив на підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємства; факторний аналіз – при встановленні впливу інноваційних технологій у форматі LED-неону та 3D друку на результативність рекламних кампаній. Результати. Проаналізовано еволюцію розвитку зовнішньої реклами з огляду на зміни, викликані переходом техніко-технологічної системи суспільства на новий, більш високий рівень. Виявлено сучасні тренди у розвитку техніко-технологічного чинника, а саме: перехід до цифрової економіки. Виокремлено складові сучасних інноваційних технологій, які застосовуються у сфері зовнішньої реклами та продемонстровано їхній вплив на ефективність маркетингової діяльності підприємства. Надано характеристику таким інноваційним технологіям, як LED-неон та 3D друк, а також показано їхню роль у підвищенню ефективності рекламних кампаній через створення інноваційно-технологічних маркетингових продуктів у вигляді цифрових білбордів з LED-екранами та 3D проекції. Визначено основні соціальноекономічні результати використання цифрових інструментів у зовнішній рекламі, до яких віднесено: здатність створювати складні та деталізовані рекламні конструкції з високою точністю, що привертає увагу потенційних клієнтів; ширші можливості використання інтерактивних елементів та можливість персоналізації рекламних повідомлень, що підвищує рівень залученості клієнтів, а також рівень довіри та лояльності до бренду. Це приводить до зростання клієнтської бази та збільшення прибутків підприємства. Новизна. У статті доведено дієвість цифрових технологій у забезпеченні ефективності маркетингової діяльності підприємства, зокрема впливовості на економічні показники зовнішньої реклами. Встановлено взаємозв’язок між покращенням реклами за рахунок LEDнеону та 3D друку і зростанням екологічної свідомості споживачів та соціальної відповідальності бізнесу. Практична значущість. Визначено, що інноваційно-технологічні розробки є критичним елементом успішної взаємодії між підрядниками та замовниками у сфері реалізації проєктів зовнішньої реклами. Вони сприяють зростанню підприємств, підвищенню ефективності їх маркетингової діяльності та створенню стійких соціально-економічних зв'язків. Перманентне впровадження інноваційних технологій та адаптація до турбулентних умов ринку дозволить досягати тактичних і стратегічних цілей, забезпечуючи високий рівень взаємодії та ефективності. 
Ключові слова:Маркетинг, Маркетингові дослідження, Інструменти маркетингу, Споживачі, Бізнес-середовище, Інноваційна діяльність, Інноваційно-технологічні розробки, Соціально-економічні аспекти
Файл статті:EV20242_132-139.pdf
Література:
  • 1. Borysova, T.M. (2017). Instrumenty Internet-marketynhu nekomertsiynykh orhanizatsiy Ukrainy. Marketynh i tsyfrovi tekhnolohii. Odesa. T.1, (2), 54-76.
  • 2. Vynohradova, O.V., Nedopako, N.M. (2021). Digital marketynh: evoliutsiia rozvytku v Ukraini. «Ekonomichnyi visnyk NTUU «Kyivskyi politekhnichnyi instytut» O.V. Vynohradova, (18), 102-108. https://doi.org/10.20535/2307-5651.18.2021.240678
  • 3. Holovchuk, Yu.O. (2018). Tsyfrovyi marketynh yak innovatsiynyi instrument komunikatsiy. Ekonomika i suspilstvo, Issue 19, 337-341.
  • 4. Humenna, O.V. (2016). Suchasni instrumenty tsyfrovoho marketynhu. Naukovi zapysky NaUKMA; Ekonomichni nauky.
  • 5. Derhachova, H.M., & Koleshnia Ya.O. (2020). Tsyfrova transformatsiia biznesu: sutnist, oznaky, vymohy ta tekhnolohii. Ekonomichnyi visnyk NTUU «KPI», (17), 280-290. https://doi.org/10.20535/2307-5651.17.2020.216367
  • 6. Illiashenko, N.S. (2014). Uzahalnena klasyfikatsiia posluh v sferi marketynhu. Proceedings from MIIM '14 X mizhnarodna naukovo-praktychna konferentsiia «Bdeshchyte yzsledvanyia ykonomyky». (pp. 79-83). Sofyia. T.4.
  • 7. Oklander, M.A. (2017). Tsyfrovyi marketynh - model marketynhu XXI storichchia. Odesa: Astroprynt.
  • 8. Suvorova, S.H. (2020). Marketynhovi doslidzhennia v umovakh didzhytalizatsii. Efektyvna ekonomika, (12). Retrieved from http://www.economy.nayka.com.ua/pdf/12_2020/98.pdf DOI: 10.32702/2307-2105-2020.12.96
  • 9. Trendy u digital-marketynhu na 2022. Retrieved from https://cases.media/article/trendi-u-digital-marketingu-na-2022
  • 10. Chobitok, V.I. (Ed). (2023). Upravlinnia sotsialno-ekonomichnymy systemamy na osnovi pidvyshchennia efektyvnosti marketynhovykh posluh v umovakh didzhytalizatsii. Kharkiv: Vydavnytstvo Ivanchenka, I.S.
  • 11. Yatsiuk, D.V. (2015). Tsyfrovyi marketynh: maibutnie marketynhovykh komunikatsii v brendynhu. Investytsii: praktyka ta dosvid, (7), 31-35.