Економічний вісник НГУ

  • Головна
  • Авторам
    • Основні рубрики
    • Основні рецензенти
    • Вимоги до авторів
    • Зразок оформлення статті
    • Зразок оформлення рисунків та таблиць
    • Зразок оформлення відомостей про автора
    • Зразок оформлення References
  • Видавництво
    • Редакційна колегія журналу
    • Контакти
    • Редакційна політика
    • Положення про рецензування статей
    • Принципи публікаційної етики
  • Архів
  • Пошук
 
  • English
  • Українська

ВипускиРубрикиАвториКлючові слова

Автор: Чобіток В. І.

МАРКЕТИНГ

2024 №2 (86) Чобіток В. І., Годунов С. Д.  Технологічний підхід в інноваційній діяльності підприємств при формуванні маркетингових продуктів: соціально-економічні аспекти

ЕКОНОМІКА ПІДПРИЄМСТВА

2020 №2 (70) Чобіток В. І.  Концептуальні основи інтелектуалізації управління холістичним розвитком промислових підприємств залізничного транспортного машинобудування

2020 №1 (69) Чобіток В. І.  Синектичний підхід до інтелектуалізації управління холістичним розвитком підприємств

2019 №4 (68) Чобіток В. І.  Інтегрований механізм інтелектуалізації управління холістичним розвитком підприємств: мультиагентні технології

Головна Архів Авторські права 2025 © Економічний вісник НГУ. Усі права захищені. Designed by JoomlArt.com. Joomla! — безкоштовне програмне забезпечення, яке розповсюджується за ліцензією GNU Загальна Публічна Ліцензія.
2006-2014 © Українська локалізація Joomla! Україна.