Випуски | Рубрики | Автори | Ключові слова |
Ключеве слово: Маркетинг
2024 №2 (86) Чобіток В. І., Годунов С. Д. Технологічний підхід в інноваційній діяльності підприємств при формуванні маркетингових продуктів: соціально-економічні аспекти
2024 №2 (86) Немченко В. В., Криленко В. І., Рудінська О. В., Князькова В. Я., Немченко Г. В. Механізм синергії громадського здоров’я, продовольчої безпеки та поведінки споживачів: роль нейромаркетингу
2022 №2 (78) Куваєва Т. В., Захарченко Ю. В. Вплив концепції маркетингу 4.0 на функціонування конкурентного ринку електроенергії України
2021 №3 (75) Сапінський О., Шинкаренко Н. В., Пілова К. П. Маркетинг у створенні стратегічних переваг на ринку послуг
2019 №2 (66) Яцентюк С. В. Маркетингові стратегії брендингу на ринку освітніх послуг: аспекти конкурентоспроможності ЗВО
2012 №3 (39) Колодій Г. С. Структура маркетингової програми інноваційної продукції машинобудівного підприємства
2012 №1 (37) Бобало О. Ю. Особливості функціонування вітчизняних ВНЗ в ринкових умовах: маркетинговий підхід