ВипускиРубрикиАвториКлючові слова

Ключеве слово: Маркетинг

МАРКЕТИНГ

2024 №2 (86) Чобіток В. І.Годунов С. Д.  Технологічний підхід в інноваційній діяльності підприємств при формуванні маркетингових продуктів: соціально-економічні аспекти

2024 №2 (86) Немченко В. В.Криленко В. І.Рудінська О. В.Князькова В. Я.Немченко Г. В.  Механізм синергії громадського здоров’я, продовольчої безпеки та поведінки споживачів: роль нейромаркетингу

2022 №2 (78) Куваєва Т. В.Захарченко Ю. В.  Вплив концепції маркетингу 4.0 на функціонування конкурентного ринку електроенергії України

2021 №3 (75) Сапінський О.Шинкаренко Н. В.Пілова К. П.  Маркетинг у створенні стратегічних переваг на ринку послуг

2019 №2 (66) Яцентюк С. В.  Маркетингові стратегії брендингу на ринку освітніх послуг: аспекти конкурентоспроможності ЗВО

2012 №3 (39) Колодій Г. С.  Структура маркетингової програми інноваційної продукції машинобудівного підприємства

РОЗВИТОК ЕКОНОМІЧНОЇ ОСВІТИ

2012 №1 (37) Бобало О. Ю.  Особливості функціонування вітчизняних ВНЗ в ринкових умовах: маркетинговий підхід