ВипускиРубрикиАвториКлючові слова

Випуск: 2024 №2 (86)

https://doi.org/10.33271/ebdut/86

ЕКОНОМІЧНА ТЕОРІЯ

Уманців Ю. М.Білявська Ю. В.  Цифрові детермінанти технологічного розвитку економіки

Шинкарук Л. В.Прушківська Е. В.Шепелєва Л. М.  Інклюзія військових у національний соціально-економічний простір

Федорова Н. Є.  Інноваційна система в структурі інституціонального середовища

Безугла Л. С.Герасименко Т. В.Бєлобородова М. В.Нечепуренко М. О.  Соціальні інновації малого та середнього бізнесу в Україні

Мосін О. О.  Розбудова підприємницької економіки, заснованої на знаннях: співпраця між корпораціями та стартапами

Мшвідобадзе Т. І.  Кількісна оцінка цифрової економіки згідно з пропонованою системою вімирювання

Пилипенко Ю. І.Швець А. С.  Цифровий вимір розвитку людського капіталу

Лазебник Л. Л.  Вплив глобалізації на закономірності технологічних змін

МІЖНАРОДНІ ЕКОНОМІЧНІ ВІДНОСИНИ

Пилипенко Г. М.Гузенко І. Ю.  Методологічний дискурс глобальної економіки

Бойченко М. В.Осадчий О. О.  Особливості управління ланцюгами постачання українських фірм в умовах євроінтеграції

Вагонова О. Г.Тимошенко Л. В.Чорнобаєв В. В.Терехов Є. В.Госалов Ю. С.  Зовнішня торгівля органічною продукцією в контексті сталого розвитку

Осадзе Л.  Політика зайнятості та проблеми безробіття в Грузії

МАРКЕТИНГ

Немченко В. В.Криленко В. І.Рудінська О. В.Князькова В. Я.Немченко Г. В.  Механізм синергії громадського здоров’я, продовольчої безпеки та поведінки споживачів: роль нейромаркетингу

Чобіток В. І.Годунов С. Д.  Технологічний підхід в інноваційній діяльності підприємств при формуванні маркетингових продуктів: соціально-економічні аспекти

Касян С. Я.Цюпа Г. О.Шебанов О. Б.  Маркетинг сталого розвитку під час виведення нового товару на ринок

ЕКОНОМІКА ПІДПРИЄМСТВА

Ареф’єв С. О.Ареф’єва О. В.Антоненко К. В.Сластьяникова В. І.  Мотивація лідерства у забезпеченні енергетичної безпеки підприємств через інтелектуалізацію процесного підходу в управлінні

Шепеленко С. М.  Формування ефективної соціальної політики вітчизняних підприємств в умовах невизначеності

Дем’яненко Т. І.  Особливості формування стратегії соціально-економічного розвитку сучасного підприємства

Чобіток І. О.Кононов О. І.  Актуальність процесу цифровізації у розвитку вітчизняних підприємств в умовах соціально-економічної нестабільності

Острянин С. О.Безугла Л. С.Бєлобородова М. В.Кулівар В. В.  Економічні стратегії розвитку інклюзивного туризму для реабілітації та реінтеграції ветеранів: сучасні виклики та перспективи


Номер журналу одним файлом