ВипускиРубрикиАвториКлючові слова

Стаття

Випуск:2012 №4 (40)
Рубрика:Маркетинг
УДК:658.8.011
Мова статті:Українська
Сторінки:84-92
Заголовок:Формування брендів промислової продукції: сучасні підходи
Автор:Яцентюк С. В.
Анотація:Досліджено практику застосування існуючих форм та методів формування й реалізації стратегії брендингу світових лідерів і українських промислових підприємств на ринках продукції промислового призначення, обґрунтовано пропозиції, щодо створення комплексного підходу до формування стратегії брендингу. 
Ключові слова:Бренд, Промислова продукція, Ринок В2В, Рівень переділу, Брендинг, Бренд-архітектура
Файл статті:EV20124_084-092.pdf