Економічний вісник НГУ

  • Головна
  • Авторам
    • Основні рубрики
    • Основні рецензенти
    • Вимоги до авторів
    • Зразок оформлення статті
    • Зразок оформлення рисунків та таблиць
    • Зразок оформлення відомостей про автора
    • Зразок оформлення References
  • Видавництво
    • Редакційна колегія журналу
    • Контакти
    • Редакційна політика
    • Положення про рецензування статей
    • Принципи публікаційної етики
  • Архів
  • Пошук
 
  • English
  • Українська

ВипускиРубрикиАвториКлючові слова

Автор: Романенко О. О.

ЕКОНОМІКА ПІДПРИЄМСТВА

2017 №1 (57) Романенко О. О.  Концептуальні підходи щодо визначення маркетингових комунікаційних стратегій підприємства

2014 №4 (48) Романенко О. О.  Вплив мережі Інтернет на діяльність промислових підприємств

МАРКЕТИНГ

2011 №1 (33) Романенко О. О.  Модель управління комплексом маркетингових комунікацій підприємств

2010 №2 (30) Романенко О. О.  Маркетингові комунікації та їх взаємозв’язок з маркетинговою діяльністю підприємства

2010 №1 (29) Романенко О. О.  Сутність та процес формування інтегрованих маркетингових комунікацій

Головна Архів Авторські права 2025 © Економічний вісник НГУ. Усі права захищені. Designed by JoomlArt.com. Joomla! — безкоштовне програмне забезпечення, яке розповсюджується за ліцензією GNU Загальна Публічна Ліцензія.
2006-2014 © Українська локалізація Joomla! Україна.