ВипускиРубрикиАвториКлючові слова

Випуск: 2010 №1 (29)

ЕКОНОМІЧНА ТЕОРІЯ

Тютюненко С. Г.  Теоретичні аспекти дослідження тіньової економіки із використання принципів математики гармонізації

Єгорова-Гудкова Т. І.  Концепція економічної безпеки на підставі використання принципів математики гармонізації

Залознова Ю. С.  Соціальна політика у вугільній галузі України: проблеми становлення та розвитку

ЕКОНОМІКА ПІДПРИЄМСТВА

Трифонова О. В.  Формування методичних основ управління витратами на збиткових вугільних шахтах

Ревенко Н. Г.Тарасенко С. І.Караван Н. А.  Дослідження витрат на ремонти технічних ресурсів металургійного підприємства та обґрунтування підходів до їх планування

Теницька О. П.  Залежність приросту прибутку шахти від приросту видобутку вугілля при проведенні штреків широким вибоєм

Папаіка О. О.Горбанський А. Б.  Світовий досвід антиінфляційної політики держави: рекомендації для України

Соляник Л. Г.  Теоретико-методологічні підходи до організації фінансів банківських установ

Дідик Л. М.  Фінансова складова життєвого циклу підприємства

ЕКОНОМІКА ПРИРОДОКОРИСТУВАННЯ

Скортос М.Саломаніна Л.Фортузі Д.  Економічні перспективи участі інвесторів вирішувати економічні проблеми великих морських портів на західному узбережжі Чорного моря Україна

Бардась А. В.Бабець Д. В.  Параметри ентропійної природи вугільних шахт щодо впливу на довкілля та виробничі витрати

МЕНЕДЖМЕНТ

Кучер М. М.Запорожець Г. В.  Проектування операційної системи на основі використання організаційних резервів

Головіна Я. С.  Вплив корпоративного управління на економічне зростання

Радзівіло І. В.  Теоретичні підходи до визначення інноваційної кризи та кризи інноваційного розвитку підприємства

ЕКОНОМІКО-МАТЕМАТИЧНІ МЕТОДИ ПРИЙНЯТТЯ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ

Краснюк М. Т.Гафич О. І.  Моделювання ризику участі компанії-інвестора в проектах пошуку і розвідки родовищ нафти і газу

МАРКЕТИНГ

Романенко О. О.  Сутність та процес формування інтегрованих маркетингових комунікацій


Номер журналу одним файлом