Економічний вісник НГУ

Menu
  • Головна
  • Авторам
    • Основні рубрики
    • Основні рецензенти
    • Вимоги до авторів
    • Зразок оформлення статті
    • Зразок оформлення рисунків та таблиць
    • Зразок оформлення відомостей про автора
    • Зразок оформлення References
  • Видавництво
    • Редакційна колегія журналу
    • Контакти
    • Редакційна політика
    • Положення про рецензування статей
    • Принципи публікаційної етики
  • Архів
  • Пошук
 
  • English
  • Українська

ВипускиРубрикиАвториКлючові слова

Автор: Палєхова Л. Л.

МЕНЕДЖМЕНТ

2021 №3 (75) Палєхова Л. Л.  Стратегія бенчмаркінгу для планування сталого розвитку підприємства у промислових ланцюгах створення вартості

РОЗВИТОК ЕКОНОМІЧНОЇ ОСВІТИ

2014 №2 (46) Швець В. Я., Палєхова Л. Л., Палєхов Д. А., Іванніков А. Л.  Імплементація ідей сталого розвитку у навчальній програмі студентів економічних спеціальностей

МАРКЕТИНГ

2010 №4 (32) Палєхова Л. Л.  Зміст та завдання маркетингу в плануванні сталого розвитку промислового регіону

МЕНЕДЖМЕНТ

2006 №2 (14) Палєхова Л. Л.  Формування стратегії розвитку промислових підприємств в умовах глобалізації

Головна Архів Авторські права 2025 © Економічний вісник НГУ. Усі права захищені. Designed by JoomlArt.com. Joomla! — безкоштовне програмне забезпечення, яке розповсюджується за ліцензією GNU Загальна Публічна Ліцензія.
2006-2014 © Українська локалізація Joomla! Україна.