Економічний вісник НГУ

  • Головна
  • Авторам
    • Основні рубрики
    • Основні рецензенти
    • Вимоги до авторів
    • Зразок оформлення статті
    • Зразок оформлення рисунків та таблиць
    • Зразок оформлення відомостей про автора
    • Зразок оформлення References
  • Видавництво
    • Редакційна колегія журналу
    • Контакти
    • Редакційна політика
    • Положення про рецензування статей
    • Принципи публікаційної етики
  • Архів
  • Пошук
 
  • English
  • Українська

ВипускиРубрикиАвториКлючові слова

Автор: Захарченко Ю. В.

МАРКЕТИНГ

2025 №1 (89) Захарченко Ю. В., Куваєва Т. В., Макуха Ю. М.  Цифрові інструменти маркетингу у відновленні енергетичної інфраструктури України

ТОРГІВЛЯ

2024 №4 (88) Захарченко Ю. В., Шинкаренко Н. В.  Енергетичний ритейл в Україні: тренди, виклики та перспективи розвитку

МАРКЕТИНГ

2022 №2 (78) Куваєва Т. В., Захарченко Ю. В.  Вплив концепції маркетингу 4.0 на функціонування конкурентного ринку електроенергії України

ЕКОНОМІКА ПІДПРИЄМСТВА

2018 №2 (62) Вагонова О. Г., Досужий В. С., Захарченко Ю. В.  Ефективність підприємницької діяльності як функція її інвестиційного забезпечення

Головна Архів Авторські права 2025 © Економічний вісник НГУ. Усі права захищені. Designed by JoomlArt.com. Joomla! — безкоштовне програмне забезпечення, яке розповсюджується за ліцензією GNU Загальна Публічна Ліцензія.
2006-2014 © Українська локалізація Joomla! Україна.