Випуски | Рубрики | Автори | Ключові слова |
Автор: Євдокимов Ф. І.
2011 №1 (33) Євдокимов Ф. І. Оцінка ефективності бренду як чинника конкурентних переваг
2010 №2 (30) Євдокимов Ф. І., Бородіна О. О. Індикативне планування як метод планування відтворення потужності вугледобувного підприємства в умовах невизначеності
2006 №1 (13) Євдокимов Ф. І., Губська М. В. Соціальний капітал підприємства: методи виміру
2004 №4 (8) Євдокимов Ф. І., Розумна Н. В. Соціально-економічні проблеми об’єднання промислових підприємств: методологічний аспект
2003 №4 (4) Євдокимов Ф. І., Письменний О. А. Оцінка ефективності гарантійного терміну експлуатації продукції
2003 №2 (2) Євдокимов Ф. І., Бородіна О. О. Економічна безпека інвестицій в умовах перехідної економіки