Економічний вісник НГУ

  • Головна
  • Авторам
    • Основні рубрики
    • Основні рецензенти
    • Вимоги до авторів
    • Зразок оформлення статті
    • Зразок оформлення рисунків та таблиць
    • Зразок оформлення відомостей про автора
    • Зразок оформлення References
  • Видавництво
    • Редакційна колегія журналу
    • Контакти
    • Редакційна політика
    • Положення про рецензування статей
    • Принципи публікаційної етики
  • Архів
  • Пошук
 
  • English
  • Українська

ВипускиРубрикиАвториКлючові слова

Автор: Євдокимов Ф. І.

ЕКОНОМІКА ПІДПРИЄМСТВА

2011 №1 (33) Євдокимов Ф. І.  Оцінка ефективності бренду як чинника конкурентних переваг

2010 №2 (30) Євдокимов Ф. І., Бородіна О. О.  Індикативне планування як метод планування відтворення потужності вугледобувного підприємства в умовах невизначеності

МЕНЕДЖМЕНТ

2006 №1 (13) Євдокимов Ф. І., Губська М. В.  Соціальний капітал підприємства: методи виміру

2004 №4 (8) Євдокимов Ф. І., Розумна Н. В.  Соціально-економічні проблеми об’єднання промислових підприємств: методологічний аспект

МАРКЕТИНГ

2003 №4 (4) Євдокимов Ф. І., Письменний О. А.  Оцінка ефективності гарантійного терміну експлуатації продукції

2003 №2 (2) Євдокимов Ф. І., Бородіна О. О.  Економічна безпека інвестицій в умовах перехідної економіки

Головна Архів Авторські права 2025 © Економічний вісник НГУ. Усі права захищені. Designed by JoomlArt.com. Joomla! — безкоштовне програмне забезпечення, яке розповсюджується за ліцензією GNU Загальна Публічна Ліцензія.
2006-2014 © Українська локалізація Joomla! Україна.