ВипускиРубрикиАвториКлючові слова

Ключеве слово: Франчайзинг

ІНДУСТРІЯ ГОСТИННОСТІ, ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННА СПРАВА

2025 №1 (89) Українець Л. А.  Стратегії розвитку франчайзингової моделі в готельній індустрії: досвід Китаю

МАРКЕТИНГ

2025 №1 (89) Назаркевич І. Б.Мищишин О. Я.  Фінансові моделі франчайзингу: теоретико-прикладний аспект

2025 №1 (89) Стручок Н. М.  Франчайзинг як інструмент інтеграції економіки України у глобальний простір

ЕКОНОМІЧНА ТЕОРІЯ

2023 №3 (83) Голубка Д. С.  Теоретико-методологічні засади дослідження франчайзингу

2022 №4 (80) Голубка Д. С.  Понятійно-термінологічний апарат дослідження франчайзингу в системі економічних знань

ПІДПРИЄМНИЦТВО ТА ЕКОНОМІКА ПІДПРИЄМСТВА

2022 №2 (78) Голубка Д. С.  Засади вдосконалення розвитку франчайзингового бізнесу в Україні

ЕКОНОМІЧНА ТЕОРІЯ

2021 №4 (76) Федунь Ю. Б.Голубка Д. С.  Особливості регулювання національного розвитку франчайзингу