Випуски | Рубрики | Автори | Ключові слова |
Випуск: 2022 №2 (78)
https://doi.org/10.33271/ebdut/78
Пилипенко Г. М. Економічний та соціологічний підходи до аналізу ринкової поведінки економічних суб’єктів
Швець А. І. Проблеми та перспективи розвитку ринку ІКТ України в умовах війни
МІЖНАРОДНІ ЕКОНОМІЧНІ ВІДНОСИНИ
Даніч В. М., Татар М. С. Система моніторингу соціально-економічної взаємодії суб’єктів господарювання в умовах глобальних викликів
Когут-Ференс О. І. Модель сучасного світового енергетичного ринку
Шкурат М. Є., Візнюк А. О. Участь України у глобальних міграційних процесах
Чинчик А. А., Голубка С. М. Євроінтеграційні впливи на формування та реалізацію податкової політики України
Залізнюк В. П. Вплив української економіки на розвиток торгівельних відносин і співробітництва між країнами африки
ПІДПРИЄМНИЦТВО ТА ЕКОНОМІКА ПІДПРИЄМСТВА
Арєфьєва О. В., Титикало В. С. Моніторинг в системі просторово-процесного управління економічним потенціалом підприємства
Бессонова С. І., Комаров А. С. Вплив інвестицій на розвиток промислових підприємств України в умовах євроінтеграції
Іванець Д. В. Конкурентоспроможність авіаремонтного підприємства: методичні засади та стратегії
Андріїшина О. О., Шаповал В. А. Роздрібна торгівля в умовах цифровізації суспільства
Голубка Д. С. Засади вдосконалення розвитку франчайзингового бізнесу в Україні
Добринюк О. І., Літвінов Ю. І. Формування конкурентної позиції малого виробничого підприємництва на засадах бізнес-моделювання
Савченко М. В., Бальзан І. В. Концептуальний підхід до управління розвитком трудового потенціалу підприємства
Джигора О. М. Особливості забезпечення бюджетного процесу та бюджетної безпеки України в умовах воєнного стану
Штефан Н. М., Гарус І. Д. Удосконалення механізмів розвитку фінансового ринку в умовах розвитку фінансових технологій віртуалізації та діджиталізації
Куваєва Т. В., Захарченко Ю. В. Вплив концепції маркетингу 4.0 на функціонування конкурентного ринку електроенергії України
Бардась А. В., Бойченко М. В., Богач К. С., Дудник А. В. Проєктне управління компаніями «єдинорогами» в умовах діджиталізації
Іванова М. І., Дудник А. В., Яшкіна Н. В., Заєць Н. М. Сучасна методика вибору постачальника як необхідна складова ефективного управління підприємством
Харін С. А., Папіж Ю. С., Юденко В. В., Козаревич С. В. Інтегральна модель менеджменту декарбонізації у контексті концепції сталого розвитку