Економічний вісник НГУ

  • Головна
  • Авторам
    • Основні рубрики
    • Основні рецензенти
    • Вимоги до авторів
    • Зразок оформлення статті
    • Зразок оформлення рисунків та таблиць
    • Зразок оформлення відомостей про автора
    • Зразок оформлення References
  • Видавництво
    • Редакційна колегія журналу
    • Контакти
    • Редакційна політика
    • Положення про рецензування статей
    • Принципи публікаційної етики
  • Архів
  • Пошук
 
  • English
  • Українська

ВипускиРубрикиАвториКлючові слова

Ключеве слово: Креативність

МЕНЕДЖМЕНТ

2024 №4 (88) Міро І. М., Іванова М. І.  Синергія креативності та адаптації підприємств в умовах невизначеності

ЕКОНОМІЧНА ТЕОРІЯ

2024 №4 (88) Пилипенко Г. М., Пилипенко Ю. І., Юденко В. І., Юденко В. В.  Методологічний аспект дослідження феномену «креативна корпорація»

МАРКЕТИНГ

2024 №3 (87) Лісун Я. В.  Блогінг у сфері вищої освіти: теоретичний та практичний досвід провідних ЗВО Європи

ЕКОНОМІКА ПІДПРИЄМСТВА

2019 №2 (66) Прохорова В. В., Мушникова С. А.  Інноваційність системи управління як умова забезпечення безпеки розвитку підприємств

Головна Архів Авторські права 2025 © Економічний вісник НГУ. Усі права захищені. Designed by JoomlArt.com. Joomla! — безкоштовне програмне забезпечення, яке розповсюджується за ліцензією GNU Загальна Публічна Ліцензія.
2006-2014 © Українська локалізація Joomla! Україна.