ВипускиРубрикиАвториКлючові слова

Автор: Бондаренко Л. А.

ЕКОНОМІЧНА ТЕОРІЯ

2024 №1 (85) Бондаренко Л. А.  Кризовий реінжиніринг бізнес-процесів як сучасний метод забезпеченні якості туристичних послуг

МЕНЕДЖМЕНТ

2023 №3 (83) Бондаренко Л. А.Ваніфатова В. О.  Реінжиніринг бізнес-процесів як сучасний підхід управління стратегічними змінами на промисловому підприємстві

ЕКОНОМІКА ПІДПРИЄМСТВА

2023 №1 (81) Пилипенко Г. М.Смєсова В. Л.Безугла Л. С.Бондаренко Л. А.  Теоретико-методологічні аспекти визначення якості послуг у туристичному бізнесі

МЕНЕДЖМЕНТ

2021 №1 (73) Бондаренко Л. А.  Управління сталим розвитком лікувально-оздоровчого туризму в Україні

2016 №2 (54) Шаповал В. А.Бондаренко Л. А.  Розвиток управлінських засад щодо створення інноваційної моделі автосамоскидів вітчизняного виробництва

2015 №3 (51) Вагонова О. Г.Бондаренко Л. А.  Методичний підхід до формування конкурентних переваг кар’єрних автосамоскидів на основі їхніх технічних параметрів

2013 №4 (44) Прокопенко В. І.Бондаренко Л. А.  Фактори підвищення конкурентоспроможності автосамоскидів у вітчизняному виробництві

ЕКОНОМІКА ПІДПРИЄМСТВА

2012 №4 (40) Бондаренко Л. А.  Вибір показників оцінювання конкурентоспроможності автомобілів для транспортування гірських порід в кар’єрах на основі АВС-аналізу